Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyers under vinduesviskeren

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Der må være en derude der ved om det er lovligt at sætte flyers under vinduesviskeren i biler der holder parkeret på offentlige parkeringspladser/veje? Smile

På forhånd tak!
Mads Bundgaard

PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Ja, det er lovligt.

Du skal dog ikke forvente den store respons. de fleste bliver lidt småirriterede over dén slags.

Indryk annoncer i stedet, det er formentlig billigere. Husk også GRATIS annonce på www.DBM.dk Cool

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det er lovligt på offentlige veje, men har haft en kunde der gjorde det i et P-hus og de var ikke glade, næsten alle folk smider dem bare... så P-huset var trætte af at ryde op!

 

Men nej med mindre du kan gøre det et meget målrettet sted, hvor du er sikker på at folk der holder der har interesse i dit produkt, så som ved fagmesser, så tror jeg det er meget lav hit rate på det... og en god del vil nok også få et dårligt indtryk.

Så efter min mening, går det kun ved messer og lign. og hvis man har et produkt med en "provokerende" stil....

etyde

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror kun det virker - hvis det er et gavekort til en Coca-Cola eller MacDonalds menu - og såfremt varemærkerne springet lige i øjnene på folk, når de sætter sig ind i bilen.

Hvis reklamen kommer fra et ukendt firma, så læser folk den slet ikke, men fjerner den blot og smider den fra sig.

Med venlig hilsen

Flemming

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo også en vis sport i at se om man kan få den slags væk blot ved at bruge vinduesviskerne... Det lykkes for det mesteBig Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja medmindre det er et gavekort eller en indbydelse til en undergrunds punkfest, så tror jeg det er rigtig dårlig ide....

Har for sjov snakket om det med en kunde der lavede biler, at sætte dem på biler der trængte til det... evt. målrettet med lakeringer, rust mm.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)