Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content Er En Myte!!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

 

Jeg er ny bruger på siden, og jeg er ekspert indenfor området SEO! Alle skriver at duplicate content, flere sider med det samme indhold vil straffes af google, hvilket er helt helt forkert..

Det er en myte!

Jeg har mange forbindelser og bekendte i udlandet, og vi snakker ikke kun USA mm. men stortset alle lande, og vi alle interessere os for det samme i det her tilfælde.. SEO! At google skulle straffe dig for at have samme indhold som en helt anden side er noget vås! Jeg vil gerne se bevis for at det skulle være tilfældet, da jeg så kan gå med til en længere debat, men at i har hørt det eller set det et eller andet sted på en hjemmeside engang, og at folk stadig tror det kan jeg kun grine af..

Der er mange beviser for at "duplicate content" er en myte og heriblandt kommer jeg selv ind i billedet!

Jeg skriver dagligt artikler på engelsk og tilføjer dem til forskellige artikel-biblioteker, og vi snakker måske 1 artikel, postet på over 40 forskellige sider.. Derudover tilføjer jeg min nye artikel i min blog, på min hjemmeside og derudover laver jeg en underside til min hjemmeside og poster igen min artikel deri...

Jeg kan næsten garantere at minimum 2-3 af mine artikler vil lande i top 10 på google, selvfølgelig med de rigtige nøgleord (keywords), med NØJAGTIGT samme indhold og min blog vil også rangere i top 10, og igen med de rigtige nøgleord selvfølgelig..

Alle jeg snakker med, som er inde i SEO, og jeg snakker ikke almindeligt SEO, men rigtigt dybdegående SEO, vil fortælle mig og alle enhver til enhver tid at "duplicate content" er en myte..

I må gerne komme med jeres meninger om dette.. Selvom der intet er at argumentere for..

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Undskyld, men det er paastand paa paastand uden noget som helst brugbart argument. Kom med noget fornuftigt materiale saa vi ikke spilder vores tid ved at laese denne traad.

Enanden:
og jeg er ekspert indenfor området SEO!

Fair nok! Fortael os hvad du har lavet!

Enanden:
At google skulle straffe dig for at have samme indhold som en helt anden side er noget vås! Jeg vil gerne se bevis for at det skulle være tilfældet

Kom med noget bevis paa, at (som du selv skriver) alle tager fejl!

Enanden:
eg kan næsten garantere at minimum 2-3 af mine artikler vil lande i top 10 på google,

Hvorfor 'Naeten'?

Enanden:
Alle jeg snakker med, som er inde i SEO, og jeg snakker ikke almindeligt SEO, men rigtigt dybdegående SEO

Hvem er det, du snakker med? Min bedstemor fik sin foerste computer i julegave sidste aar. Jeg snakker ogsaa avanceret SEO med hende.

Sorry, men hvis du skal saelge dine SEO-artikler, maa du sgu ofre noget mere tid paa en ordentlig salgstale!

 

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sutjek:
Hvorfor 'Naeten'?

Der skulle staa 'Naesten'!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kender ikke lige umildbart noget til at google skulle ligefrem straffe dig for det samme indhold på en side, men hvis du driver en side hvor du fx. håndterer alle http request det samme sted og derfra router det til det rigtige indhold, det man kender fra diverse frameworks bl.a. Ruby on Rails og Apache mod_rewrite, uden at lave de rigtige HTTP error headers. Og du altså ender med en side hvor på der er content lige meget hvad du skriver i addresse feltet efter selve hosten - ja så straffer google det.

Et eksempel på dette kunne være: http://www.twitter.com :=)

Du skriver fx:

- http://www.twitter.com/dronning/magrethe

- http://www.twitter.com/prins/henrik

Uanset hvad du skriver (hvor der ikke er indhold) får du login skærmen - den rigtige approach i følge w3 standarder ville være at sende en 404 error og istedet linke til fx. forsiden eller login adressen.

Bortset fra det - du gør så meget ud af at være SEO ekspert at man kommer til at tvivle på om du virkelig er det? SEO er jo et vidt begreb og handler både om tekniske principper (som det jeg snakker om længere oppe) men også om ren markedsføring, altså at bruge tags på sit indhold og den slags.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er dette jo nok blot endnu en Amino´s forsøg på at være sjov, men jeg vil dog ikke afholde mig i at bekendtgøre min personlige holdning.

Duplicate content er STÆRKT overvurderet.

 

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

*host host* dårlig spøg *host host*

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er skam ikke en spøg!

Jeg vil helst ikke svarer på det første indlæg, da det i sig selv viser at han ikke aner hvad han snakker om... At jeg derimod kan finde beviser er en anden sag...

Som Christoffer skriver - så er det ikke det der jeg mener... Ja Google straffer dig hvis du gør som som Christoffer skriver.. Men ens indhold i sig selv kan ikke skade dig...

Lad os nævne nogle eksempler... Mange af mine artikler ligger på både ezinearticles.com og goarticles.com og de 2 kæmper TIT om at ligge øverst på en søgemaskine for søgeordet eller rettere sagt søge-sætningen..


Jeg har ikke tænkt mig at angive nogle af mine artikler da jeg bruger pen-names osv. osv.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Hvad med at skrive en artikel til Google om det, "Enanden"? Det ser ud til, de ikke har helt samme styr på emnet, som du har: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66359

Hvis du kunne få dem til at læse det, ville det bare være så fedt! Så skal vi ikke længere kæmpe mod en myte. Men så længe Google tror så fuldt og fast på "myten", er vi nødt til at tage den alvorligt.

Hvis du har brug for det, har jeg en del gode kontakter i Mountain View, du kan sende artiklen til. Men dem har du sikkert også selv som SEO ekspert.

Jeg håber, du får lært Google det her - det har i hvert fald min fulde opbakning. Kunne være fedt at bruge tiden bedre end på at rette duplicate content problemer og se sider rykke + 10 sider frem i Google. Go for it,"Enanden"!

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen har der ikk lige været et stort møde med 3 af de største søgemaskiner bla. google, yahoo mm... hvor de diskuterede dublicate content?  og om at lave et specielt tag så det var tilladt  at lave DC?... 

M  dfdf

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kalder nu ikke mig selv for SEO ekspert, men jeg mener da at vide, at hvis samme indhold kan tilgåes via fx. 10 forskellige links (fx med og uden www, .com, .dk og .eu) så sætter man Google i kontrol over hvilken af siderne der skal vises øverst (hvis nogen bliver) frem for selv har have kontrollen.

Har du fundet en måde til at få flere sites med sammen indhold til alle at ligge i top på samme søgeterm? DET ville være cool.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)