Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SøndagsCafé 3. maj med Jens Arentzen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - tænker dette arrangement kunne være interessant for Amino'er...
 
La Oficina holder SøndagsCafé med Jens Arentzen, søndag 3. maj kl. 13.00. Der er mulighed for at bestille plads til en brunch inden - se info via nedenstående link.
SøndagsCafé med Jens Arentzen er for dig der ønsker inspiration og udvikling af dit personlige- og forretningsmæssige liv. Det handler om kommunikation og kropssprog
- og det går helt sikker ikke stille for sig :)
 
Du kan læse mere om arrangementet, Jens Arentzen og tilmeldingsfrist her: http://www.laoficina.dk/pdf/SoendagsCafe_Jens%20Arentzen_030509.pdf
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, jeg tager til knægtens konfirmation i stedet.

Men Jens Arentzen er super - jeg har oplevet et intimt foredrag med ham - han er fantastisk. Drop kirken søndag den 3. og se Jens Arentzen i stedet.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver knægten helt sikkert glad for :)

Tak for din positive "anmeldelse" af Arentzen - det bliver garanteret også en intim oplevelse på La Oficina, da der jo ikke kan være så mange mennesker.

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SIDSTE UDKALD - hvis du vil opleve Jens Arentzen på tætteste hold......  De sidste billetter sælges ved indgangen fra kl. 12.30!

Benyt dig af denne sjældne mulighed for at opleve Jens Arentzen på tætteste hold. La Oficina har den perfekte ramme for intimoplevelser. Her er ingen scene, hvor man står højt hævet over sit publikum badet i spotlight. Det hele foregår på gulvet, på den café-agtige måde, hvilket giver god kontakt mellem publikum og oplægholderen.
 
Du kan læse mere om Arentzen her: http://www.jensarentzen.dk/
 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)