Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwordskampagner og opsætning af disse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

På baggrund af en anden tråd (http://www.amino.dk/forums/p/57803/350783.aspx#350783) er der kommet en del spørgsmål om hvad og hvordan og hvormeget.

Jeg derfor lige benytte dette indlæg til kort at forklare hvad det er vi gør.

Har I en eksisterende adwordskampagne eller konto. Kan vi gennegå denne for jer og komme med forslag til forbedringer eller rettelser med mere. Pris for gennemgangen er gratis, det er kun hvis vi bliver enige om rettelser eller forbedringer at det kan koste noget. Prisen for dette aftaler vi derefter, men typisk vil det ligge i omegnen af kr. 2500-3000,-

Har i ikke en kampagne. Kan vi tilbyde at oprette en kampagne for jer. Det er baseret på det antal produkter/ydelser i vil promovere. Vi opretter en kategori for hver ydelse med de rette søgeord og med ca. 7-10 annoncer. Alle annoncer er skrevet med henblik på at fange de rette klik.  Prisen for dette ligger typisk i omegnen af kr. 3500-4000.-.

Vi tager os altså ikke af afregningen mellem kunden og google. Vi sætter kampagnerne op så de fungerer. Det er det vi tager betaling for.

Typisk begynder vi med at oprette kampagnen med annoncer og søgeord. Budgettet sættes lidt højt, men i overensstemmelse med kunden. Derefter kigger vi løbende til kampagnen henover de næste 14 dage. Her optimerer vi på annoncer, søgeord, priser med mere. Alt sammen i tæt dialog med kunden.

Jeg håber at dette er med til at svare på nogle spørgsmål.

I er meget velkommen til at skrive eller ringe hvis der er noget jeg eller vi kan hjælpe med. Vi er et team på 5 personer der arbejder med dette blandt andet.

Mvh.

jesper@proseo.dk - 8888 3788

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)