Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Sidetitler standard løsning, Oscommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget i tvivl om jeg har gjort det rette ved at optimere alle mine sidetitler under samme varegruppe på www.pack2.dk.

Eksempelvis under papkasser har jeg mangeforskellige str. og jeg har optimeret hver enkelt str. med sidetitler.

Jeg lurer på om ikke jeg forvirrer google alt for meget.

Burde jeg kun seo optimere på et produkt i hver vare gruppe, så det er ikke er 50 ens sidetitler ?

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen seo nørd, men hvis kasserne er forskellige og i forskellige størrelser, kan du vel bruge sidetitlen til at sælge hver enkelt størrelse, så hver får sin unikke sidetitel? Så er der ingen af titlerne der er ens, og du kan vel også optimere efter "papkasser", "kasser til forsendelse", "genbrugskasser", "flyttekasser" og hvad folk ellers kan finde på at søge på når de leder efter kasser.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Sagen er at jeg har ens papkasser i forskellige størrelser. Dvs. at sidetitlen er forskellig i kraft af størrelses betegnelsen, men søgeord og beskrivelsen er den samme. jeg er i tvivl om google synes at siderne minder for meget om hinanden.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også 30 hundesenge eller noget i den stil, hvor mange kunne ligne hinanden. Jeg har bare prøvet at optimere dem lidt forskelligt, så en er optimeret til "hundeseng", en anden "seng til hund" osv. Derudover er der forskellige størrelser osv., men du bliver ikke straffet, fordi der er 10 der hedder papkasser, bare titlerne er unikke med små forskelle. Det samme gælder beskrivelses tags'ene, de må ikke have præcis samme tekst, og skal helst ikke være den samme som står i den synlige beskrivelse. Er der små forskelle, vil google ikke se det som doublicate content.

Hvis du bruger google analythics, så du allerede har en google konto, kan du gå ind på google webmaster værktøjer, og lave en analyse af siden. Der kan du se om der er sider der har problemer i forhold til google, og om der er title tags, meta-beskrivelser osv. der er ens.

 

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, så skal jeg igang med lidt mere optimering :-)

Jeg kan desværre ikke køre Google's optimerings værktøj i min Golden Planet løsning. Det er mega ærgeligt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)