Jeg er ikke nogen seo nørd, men hvis kasserne er forskellige og i forskellige størrelser, kan du vel bruge sidetitlen til at sælge hver enkelt størrelse, så hver får sin unikke sidetitel? Så er der ingen af titlerne der er ens, og du kan vel også optimere efter "papkasser", "kasser til forsendelse", "genbrugskasser", "flyttekasser" og hvad folk ellers kan finde på at søge på når de leder efter kasser.
Sagen er at jeg har ens papkasser i forskellige størrelser. Dvs. at sidetitlen er forskellig i kraft af størrelses betegnelsen, men søgeord og beskrivelsen er den samme. jeg er i tvivl om google synes at siderne minder for meget om hinanden.
Vi har også 30 hundesenge eller noget i den stil, hvor mange kunne ligne hinanden. Jeg har bare prøvet at optimere dem lidt forskelligt, så en er optimeret til "hundeseng", en anden "seng til hund" osv. Derudover er der forskellige størrelser osv., men du bliver ikke straffet, fordi der er 10 der hedder papkasser, bare titlerne er unikke med små forskelle. Det samme gælder beskrivelses tags'ene, de må ikke have præcis samme tekst, og skal helst ikke være den samme som står i den synlige beskrivelse. Er der små forskelle, vil google ikke se det som doublicate content.
Hvis du bruger google analythics, så du allerede har en google konto, kan du gå ind på google webmaster værktøjer, og lave en analyse af siden. Der kan du se om der er sider der har problemer i forhold til google, og om der er title tags, meta-beskrivelser osv. der er ens.