Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uduelige vikarer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kommunikeret med direktøren i firmaet - jeg afviste det møde de tilbød mig, men blev efterfølgende tilbudt et nedslag i prisen på ca. 40% af fakturaernes pålydende.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Det glæder mig, at du er kommet videre i sagen og at firmaet trods alt har valgt at reagere på din henvendelse.

Hav en god aften!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting smba.

www.dalum-law.dk

 

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten Dalum:

Hej Jørgen,

Det glæder mig, at du er kommet videre i sagen og at firmaet trods alt har valgt at reagere på din henvendelse.

Hav en god aften!

Kirsten Dalum, Cand.jur.

Dalum Law Consulting smba.

www.dalum-law.dk

 

Hej Kirsten.

Tak og i lige måde !

Det er dejligt i en tid hvor folk røvrender hinanden i flæng - at der trods alt er nogle der gider at korrigere aftaler efter RIMELIGHED.

 

Hvis jeg ikke af jer aminoer var blevet opfordret til at tage sagen op med deres direktør havde jeg ladet mine rådne erfaringer præge mig og slet ikke taget kontakt - og dermed fået lov at sidde med hele beløbet og blevet endnu mere bitter. Derfor skal I have tak for Jeres feedback.

 

Jeg var sikker på at jeg sad i fælden, og de uden problemer kunne fastholde et krav hvis de var indstillet på det - det er jeg stadig sikker på - men de har kigget på sagen og set at der var noget galt - og gjort deres bedste for gøre mig tilfreds indenfor rimelighedens rammer.

Sådan en handling kræver ærlighed og integritet og det er generelt noget jeg savner meget  i det danske erhvervsliv - jeg forventer det ikke - men bliver meget glædeligt overrasket når jeg støder på det.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

De fleste er til at tale med og det er ikke rimeligt at sige, at de fleste røvrender hinanden i dansk eller internationalt erhvervsliv. Kommunikation og dialog afhjælper masser af problemer og det er netop på det punkt, at vi er blevet dårligere.

Jeg glæder mig over at du fandt en mindelig løsning på dit problem.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg har været bekymret hele påsken fordi jeg godt vidste jeg ikke havde fået en skriftlig bekræftelse på min afbestlling - og de har ikke været mulige at træffe i påsken - heller ikke morgenen efter påske - der kunne de først træffes når vikarerne var mødt.

Dumt med bekymringer.

Til en anden god gang så send en mail og bekræft selv aftalen under henvisning til den behagelige telefon samtale den xxx.

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)