Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Scannet webshop søger besøgende...hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle eksperter,

Jeg har de sidste to år drevet forretning med salg af havemøbler til både erhverv og privat. I den forbindelse har jeg oprettet en webshop hos scannet, for på den måde at skabe mersalg. Men da tiden er imod os alle, har siden hverken været søgeoptimeret eller blevet markedsført på nogen måde. Da det nu er ved at være sæsson for havemøbler igen, ønsker jeg at det skal fungerer bedre end de foregående år (dagligt antal besøgende: 2)

Jeg søger derfor lidt hjælp....

Har netop fået aktiveret scannets eget søgeoptimeringsmodul, fået aktiveret google analytics, samt adwords.

1). Er de 250 kr. til google adwords hver at betale, hvis jeg samtiddig betaler 200 til scannet for deres søgemodul?

2) Er der evt. nogle som vil bytte links, eller som kender portaler og andre fora som er gode til at skabe mer trafik på siden?

3) Ellers andre ideer til hvordan jeg skaber mer salg på min side?

 

På forhånd tak.

 

Sien hedder: www.summerbreeze.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, din side trænger godt nok til en overhaling, set med SEO-øjne.

Læg ud med at bruge dit nytilkøbte SEO-modul og få skrevet unikke titles og descriptions for alle sider. Sørg for at bruge de søgeord, som du gerne vil findes på. "Billige havestole i teak" etc. Husk at bruge max 67 tegn i title og max 160 tegn i description, hvis Google skal vise det hele.

Google Adwords kan sagtens bruges som et supplement til søgemaskineoptimering og andre former for markedsføring. De giver en mulighed for sikker målretning mod bestemte udtryk og virker med det samme, mens en SEO-indsats tager noget tid.

Mht. links, så kan du starte med at tilføje din side på de mange linkkataloger, der findes derude. Husk at bruge nogle passende linktekster, der indeholder nogle af de søgeord, du gerne vil findes på. Find en liste over linkkataloger her hos Semoblog.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Den forstår jeg ikke helt. Adwords er ikke et modul der skal installeres på din hjemmeside. Det skal bare sættes op på din konto hos google, og lave annoncer der peger ind på din hjemmeside. Angående søgemodulet hvad omfatter det? Er det bare det tekniske, så det er nemmere at indsætte titles og tags, eller er det et stykke arbejde med optimering de gør for dig?

2. Billigst og bedst. Søgemaskineoptimering. Ellers kan du prøve steder som http://www.shoplink.dk/ som er billigt, og har mange der søger varer gennem dem og adwords.

3. Opret dig på et par haveforums eller gør-det-selv sider, hvor folk snakker om have, planter, småbyggeri osv.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, tak for de to hurtige svar!

Ang. Google adwords, tror jeg du har misforstået mig. Har indsæt en kode på min webshop, så de kan arbejde sammen. Mht. scannets eget søgeoptimeringsmodul, er det et modul som gør at jeg kan ændre/tilføje meta tags, titles både på selve produkterne men også i grupperne...

 

Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at følge op på Kristians punkt 3, så er det en rigtig god idé at være aktiv på relevante fora.  Men husk nu at være en aktiv bidragsyder i stedet for blot at spamme fora med tilbud og produktinfo. Man står sig langt bedre ved at bidrage med gode input og råd og så have et fint footerlink, så folk ikke er i tvivl om, at man da også kan sælge dem nogle varer ved siden af.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nu stadig ikke lige komme på hvilken kode det er til adwords. Man kan indsætte en til google analythics, så den arbejder sammen med siden, men det kan være scannet har noget bestemt på det punkt jeg ikke kender til.

Men jeg ville helt sikkert sætte en adwords kampagne op her i sæsonen, ihvertfald indtil du begynder at få noget trafik gennem søgemaskineoptimeringen. Du kan ret hurtigt se hvad klikkene kommer til at koste, og finde ud af om din konverteringspris kan give en ordentlig profit.

Angående forum, så har Frank ret. Der er ikke noget værre, end en person der kun spammer, og ikke bidrager til noget i et forum, men kun er der når en spørger hvor man køber denne osv. Bidrager du med viden, vil der være mange der starter med din side, når de skal ud og handle.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt med Google Adwords et godt stykke tid, og tilkøbte sidste år søgemaskineoptimeringsmodulet hos Scannet.  Rent prismæssigt får du meget mere ud af de 200 kroner, du betaler om måneden for søgemaskineoptimeringsmodulet, end hvis du smed 200 kroner efter Google.

Det giver helt klart pote - men der går lige et par uger eller 3, før du kan mærke resultaterne.

Husk det er vigtigt at gå ind på hvert enkelt produkt og skrive nogle gode søgeord og en beskrivende tekst. Sørger du for at nogle af søgeordene også er i teksten på varens beskrivelse, giver det også en del.

Det er hårdt arbejde, hvis man har rigtig mange produkter, men tiden værd!

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)