Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Postdanmark og GLS vedr. afsendelse af pakker

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jakodan:

Lanther: Sådan vil det altid være, nye kunder behandles ekstra godt for at holde på dem og siden hen svækker de servicen, som alle andre.
DPD og GLS er dog stadig bedst med pakkesporing og bliver hentet på firmaadressen, med mindre man bruger pakke-shops som er en billigere discount løsning for GLS. Som før, man får hvad man betaler for!!

Du har altid noget negativt at sige - det må da ikke være rart at gå rundt med sur mine hele dagen og negativ indstilling til alt..
Servicen bliver selvfølgelig nød til at være bedre i indkørings perioden, til vi har fundet ud af, hvordan det fungerer bedst for begge parter - og forhåbentligt får vi ikke brug for ekstra service, efter nogle uger skulle det jo gerne køre på skinner.

 

Jacodan, at netop du kan få noget til at lyde negativt, må stå for egen regning..

I den ene tråd angriber i GLS og i denne tråd er det Post Danmark, mon ikke i er alt for kritiske i jeres forventninger?

Jo, jeg kender en del til GLS - DPD - PostDanmark - Danske fragtmænd - DHL og alle får jeg leveret varer igennem..

Nu er det ikke sådan, at jeg selv har haft problemer med manglende pakker jeg afsender, og jeg har ikke haft problemer med modtagne pakker, så jeg kan ikke selv klage over disse distributører..

Jeg forventer absolut ikke af en fragtmand at alt skal være 100 % perfekt, vi er jo kun mennesker - men jeg forventer af et stort professinelt firma, at man har sikret sig så godt som muligt -  og at hvis og når der sker fejl, har man lagt en plan for hvordan de løses, så det bliver så nemt for kunden som muligt.
Fx er det da ganske logisk at postdanmark vil sikre både kunden og deres egen arbejdsgang bedre, hvis de havde en scanner, så man som kunde kan få kvittering for at man har afleveret pakker.. Det synes jeg bestemt ikke er at have for høje forventninger, det er da ganske almindelig logisk tænkning.
Og for mig er det også logisk, at når en kunde (i dette tilfælde flere) så gør opmærksom på et hul i systemet - så gør man noget ved det.

Men det kan selvfølgelig være svært at gøre noget i så stort og tungt et system som postens og som kunde kan det føles meget frustrerende - og derfor kan du finde masser af steder på nettet som her, hvor der står negativt om fragtmanden.. ikke fordi man har for høje krav, men af frustration.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Nu har jeg hovedsageligt brugt Post Danmark, så mine erfaringer der mest derfra... men jeg har faktisk ikke set noget sagligt statestik på hvilke leverandør der har færrest skader på pakker, færrest stjålne pakker og lignende.... så hvis der er nogen der kan bidrage med den slags, synes jeg det ville være interesant.

 mvh Thomas

Skader på pakker afhænger det jo i meget stort omfang af hvor god en emballage der er anvendt til at emballere godset med.  Rigtigt mange skader kunne have været undgået hvis folk have brugt en papkasse af en ordenlig kvalitet f.eks en dobbel dobbel papkvalitet.

Personligt bruger jeg selv altid papkasser i dobbel dobbel kvalitet, det har betydet at jeg aldrig har haft en skade på mine pakker (bruger både Post DK og DPD)

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger UPS og det virker til UG. 1 ud af 1000 pakker forsvinder eller bliver beskadiget. Det er vores resultat indtil nu.
Og de afhentet dagligt mellem et bestemt tidsrum. Den bedste, sikreste og mest pålidelige af alle dem vi har testet indtil nu.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej Jørgen

Hvor er det i KBH at du indlevere dine pakker til post Danmark.? 

Bruger du erhvevsindleveringe i Bernstoffsgade kan du faktisk god få en kvittering for de indleverede pakker.  Udover at du kan køre lige til døren har de også den helt fantastiske service at pakker kan indleveres indtil kl. 20:30 med udbringning næste dag.

 

Mvh

Ravn

 

Hejsa.

Det passede desværre ikke. Jeg havde min medarbejder derhenne i går - og det kunne IKKE lade sig gøre at få en indleveringskvittering.

Og når vi nu bedte om en kvittering ved medarbejderne jo at der nok er tale om værdifulde varer når vi kommer - så vi bliver nok ekstra udsatte :(

Men tak for "tippet" alligevel.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Ravn:

Hej Jørgen

Hvor er det i KBH at du indlevere dine pakker til post Danmark.? 

Bruger du erhvevsindleveringe i Bernstoffsgade kan du faktisk god få en kvittering for de indleverede pakker.  Udover at du kan køre lige til døren har de også den helt fantastiske service at pakker kan indleveres indtil kl. 20:30 med udbringning næste dag.

 

Mvh

Ravn

 

 

Hejsa.

Det passede desværre ikke. Jeg havde min medarbejder derhenne i går - og det kunne IKKE lade sig gøre at få en indleveringskvittering.

Og når vi nu bedte om en kvittering ved medarbejderne jo at der nok er tale om værdifulde varer når vi kommer - så vi bliver nok ekstra udsatte :(

Men tak for "tippet" alligevel.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

 

Sjovt nok så kan jeg godt få den til at kvittere for indlevering af pakker.   Har du brug for yderlige hjælp kommen til at kontakte mig via privat besked.

Mvh

ravn

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)