Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside designer søges

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg vil meget gerne give et tilbud på opgaven.

Så hvis du har mulighed for at sende din idé til designet, og en beskrivelse af hvad indholdet ellers skal være,
til info@icode.dk sender jeg en konkret pris tilbage til dig.

Send også gerne links til sider, som du syntes ligner noget som du gerne vil have( farver, opsætning, typografi eller lign.)
Jo bedre du beskriver din idé/ønsker, jo størrere chance er der selvfølgelig for at jeg rammer det du ønsker.
Men det er en løbende proces og du er med undervejs, så evt. uhensigtmæssigheder rettes.

Jeg kan lave logo, webdesignet, html-koderne, søgeoptimeringen osv.
Naturligvis også så logo kan afleveres i høj opløsning til trykkeri, eller evt. til din egen printer.

Mht. søgemaskineoptimeringen, får du også løbende vedligeholdelse/optimering med i købet.
Dette naturligvis ikke i al evighed, men indtil siden har en acceptabel og vedvarende placering
på udvalgte søgeord.

Alt dette kan naturligvis klares indenfor dine afstukne økonomiske rammer.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

PS: Jeg rådgiver også gerne omkring domænenavn, webhotel osv.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Vi har lige lavet en hjemmeside, for en dygtig foredragsholder og konsulent her i det nordjyske. Hvis du sender mig en mail til tommy.froekjaer@gmail.com, vil jeg meget gerne have lov til at vise dig resultatet.

 

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Det kan vi sagtens lave. Giv mig et ring på 26856913 eller send en mail til hundahl@hundogco.dk.

Håber at høre fra dig Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at mange aminoer har svaret dig allerede, det er dejligt med et sted hvor der er så mange dygtige folk. Hvis ikke at du har fundet en samarbejdspartner endnu, så prøv at tjekke denne unge piges hjemmeside ud, hun har lavet nogle rigtig flotte hjemmesider og de er meget billige.

 www.inspiro-design.dk

Held og lykke med projektet

Anne 

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne
Jeg hejser da også lige fanen - Send mig gerne en mail, så skal jeg nok gi' dig en god pris på en lækker hjemmeside.

Du kan evt. se referencer / eksempler på: www.minimedia.dk

Ha' en god weekend:)

Mvh Michael

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg vil også gerne hjælpe dig med at få lavet en flot og brugervenlig hjemmeside, der samtidig er optimeret til Google. Dit budget lyder ganske fornuftigt.

Kontakt mig venligst, så vi kan tage en snak om dit projekt. Samtidig vil jeg gerne fremvise nogle af mine referencer og fortælle om design, indhold og om hvordan jeg før har hjulpet kunder til større synlighed på Google.

Du finder kontaktinformation på min hjemmeside: http://pwm.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg vil også gerne høre lidt mere om opgaven. Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk, så kvitterer jeg med et helt uforpligtende tilbud.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Jeg kan ikke hjælpe dig med en hjemmeside, men jeg kan derimod anbefale Gadensgaard Webdesign. Han har hjulpet mig med to sider - www.elkursus.dk og www.certech.dk

Begge sider kunne laves inden for dit budget og de er særdeles fleksible.

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Hvis opgaven stadig er aktuel, er du velkommen til at smide os en mail på info@hypeman.dk for et uforpligtende tilbud.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Jeg har tidligere lavet hjemmeside for massør, coach og terapeut Liselotte Ellegård. Jeg vil derfor gerne tilbyde dig en hjemmeside til rimelig pris.

Da jeg også programmerer i Perl kan jeg lave muighed for at du selv kan opdatere siden løbende, dvs at du ikke skal til at betale ekstra hver gang du skal have lavet en lille ændring, f.eks i priser. Desuden kan jeg lave kontaktformular, kundefeedback o.l

Kontakt mig hvis du er interesseret

Mvh

Poul

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)