Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig Jeres mening

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har fulgt jeres debat i et stykke tid og må sige at jeg er imponeret over den

viden der gemmer sig herinde.

Jeg selv er total amatør når det gælder hjemmesider o.l. , men jeg har i et par år haft ansvaret for : http://www.steensbeck-online.dk og synes egentlig det går nogenlunde .

"Nogenlunde" er bare ikke godt nok.

Vi skal have vores konverteringsrate OP !!!

Jeg vil meget gerne have jeres mening om vores shop.( bare det ikke bliver FOR teknisk)

 

På forhånd tak 

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes ikke det ser så smart ud i en høj opløsning. Se eksempel:



http://www.daimi.au.dk/~rasmusg/steensbeck.jpg



Mvh,

Rasmus


Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bryder mig ikke specielt om den kedelige grå farve, der er på hele sitet.

Derudover vil jeg gerne have nogle billeder af "miljø" og ikke kun nogle produktbilleder, fra Grene og HP.

 

Og så synes jeg ikke at dit domænenavn, er specielt godt! Det er så billigt at købe dem efterhånden, så kunne man ikke finde et der passer bedre til forretningen?

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så er der hele søgemaskine delen.

1: Dit site kører frames - IKKE smart.
2: Ingen titles og meta på resultat sider.

Fiks dette og vend tilbage, så skal jeg gerne kommentere mere.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 10:48:06 AM Forfatter: Claus P
2: Ingen titles og meta på resultat sider.

 


 

Hvordan ser man det?

Jeg vil gerne lige tjekke om der er det på min side...

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
" Jeg bryder mig ikke specielt om den kedelige grå farve, der er på hele sitet.
Derudover vil jeg gerne have nogle billeder af "miljø" og ikke kun nogle produktbilleder, fra Grene og HP.

Og så synes jeg ikke at dit domænenavn, er specielt godt! Det er så billigt at købe dem efterhånden, så kunne man ikke finde et der passer bedre til forretningen?"
 

Kunne ikke være mere enig - Væk med den kedelige grå farve (som IKKE matcher den røde OVERHOVEDET) - og ja kan du ikke få dine billeder enten med samme baggrundsfarve eller i "Miljø" - det er en smule for kedeligt og klinisk som det er nu ...

 farverne gør meget - og jeg syntes de er lidt "flade" - ikke just positive og opfordrende til køb. Det er ærgeligt da du har nogle fine varer - at de ikke ser så indbydende ud.

Et gennerelt "facelift" kunne være super (med farver,(kombinationer) billeder,  osv.)

 

Held og lykke med det!



Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hermed nogle tanker der med garanti der renset for teknik

 

Mit første indtryk er: Hjemmelavet. Næste tanke er: Hmmm...gad vide om det er professionelt?

Jeg tror indtrykket bliver sådan på grund af selve layoutet og farvevalget.


  • For mange frames og steder man skal scrolle.

  • Savner hjælp til at få overblik.

  • Øverste menubar bliver unaturligt "hakket" af af når den møder højre menubjælke og indholds-rammen - i hvert fald på min comp.

  • Mange forskellige skrifttyper på siden - det virker rodet og uprofessionelt.

  • Farvesammensætningen med den stærke røde til overskrivt og menu sammen med den grå og grønlige. Måske en smagssag, men i så fald ikke lige min smag...

  • Undersiderne er også forskellige i både layout (ex. farvebaggrund) og skrifttype/skriftstørrelse

  • Måske skulle e-Mail (Som også er en sjov måde at skrive det på) skiftes ud med kontakt?


NÅ, det var lige det jeg faldt over - men ellers så har du jo mange gode - og forskellige - tilbud!

 - Og flot at du er nået så langt hvis du er "total amatør" som du skriver!

Måske skulle du overveje professionel assistance til at give siden det sidste ´hak´?

God arbejdslyst!

 

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 10:49:57 AM Forfatter: Brian Nielsen

Hvordan ser man det?

Jeg vil gerne lige tjekke om der er det på min side...


Så længe du ikke kører frames er det nemt at se om der er titles, det står i toppen af din browser.
På din kan jeg se at du har titles på alle sider og positivt nok er de ikke den samme på alle siderne.

Meta description og meta keywords har du ikke. Det ser du ved at vælge "vis kilde / view source" i Explorer.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta description og meta keywords har du ikke. Det ser du ved at vælge ''vis kilde / view source'' i Explorer.

 


 

Og dagens gode spørgsmål:

Hvordan laver jeg så dem?

Jeg har slet ikke forstand på det hjemmesidehalløj, men forsøger mig bare frem...

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 11:21:07 AM Forfatter: Brian Nielsen

Og dagens gode spørgsmål:

Hvordan laver jeg så dem?

Jeg har slet ikke forstand på det hjemmesidehalløj, men forsøger mig bare frem...


 

Hvordan har du lavet resten af siden? Er det en side du selv har bikset sammen i frontpage, eller bruger du et cms system??

Nu skal vi nok ikke køre den meget længere i denne tråd, den skulle jo handle om Steensbeck. Opret evt. en ny tråd om emnet, eller send mig en pm.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)