Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print på sorte kuverter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej aimon''er

 

Jeg har anskaffet nogle sorte kuverter, for at holde den samme den samme designlinje fremover. (Hjemmesiden mangler stadig at blive opdateret til at understrege dette :) )

 

Men jeg har måske været lidt naiv. For hvordan dælen får man printet noget på dem?

 

Jeg har nu 1000 kuverter, som jeg på en eller anden måde skal have trykt/printet mit logo på.

 

Det billigste forslag jeg har fået, er at få printet nogle labels, som  jeg kan sætte på kuverterne.

 

Men er der nogle herinde som kan, eller kender nogle som kan printe på en sort kuvert? Eller er der nogle som kan lave labels ekstremt billigt. De skal selvfølgelig være sorte, og med et logo i tre forskellige farver + hvid.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart har jeg hørt om at nogle få trykkerier der kan printe med sølv (netop til at trykke på sort), men har ikke stødt på nogen trykkerier i praksis...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 7/28/2006 5:27:39 PM Forfatter: Tobias Umiddelbart har jeg hørt om at nogle få trykkerier der kan printe med sølv (netop til at trykke på sort), men har ikke stødt på nogen trykkerier i praksis...




Måske AHM guldtryk i Sdr. omme kan klare det?

 

Med labels ricikerer du at du ikke lige ramme samme nuance sort og så kommer det til at se lidt kikset ud! :-(
Nu ved jeg ikke hvordan din designlinie ser ud, men du kan jo evt. bruge hvide labels og så understrege kontrasten ved at lave en sort bord 1 til 2 mm inde på din label?



 



Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan trykke alle farver på en sort kuvert. Trykkeriet starter med at trykke en hvid, dækkende flade. Derefter trykker de da andre farver ovenpå, sådan at den hvide flade kun titter igennem der, hvor dit logo er hvidt.


 


Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tage fat i www.mediamouse.dk - de leverer lidt af hvert ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan principielt trykke hvid, sølv og guld på sort. Skal jeg trykke med farver på sort, så er der to muligheder:

1. Jeg kan levere 2 metalfarver, cyan og magenta
2. Der skal lægges en komplet hvid baggrund, der hvor det farvede tryk skal være.

Det er desværre ikke helt billigt, heller ikke til etiketter. Men send mig en mail, post (a) pbtryk.dk med specifikationer, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.

/Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)