Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investore - Amino, dette rette sted eller???

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har før forsøgt at komme i kontakt med nogle investore i den lille størrelse orden, men aldrig fået 1 henvendelse, og kan se på trådende herinde, næsten ingen gøre, og de få der gør er der aldrig noget konkret i.

Det er forstårlig at os der er herinde, ikke er de store investore, men kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan få fortalt hvordan man finder en investore, hvor man kan kigge, og GODE råd til sørgen..

Giv mig bare et råd eller henvisning til steder, hvor det er muligt.. For tror ikk det er her, eller tager jeg fejl???

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Uden at svine nogen til,  så virker det på mig til at  10 ud af 9 af dem der søger en investor her på Amino ikke har en synderligt professionel udstråling i deres indlæg, eller virker til at være 100% klare i spyttet på hvad de helt præcist søger og hvad de helt præcist kan tilbyde en eventuel investor.

Så fra min side af, så virker det logisk at der nok ikke skabes synderligt mange relationer af den slags herinde.

Derudover tror jeg at de få der finder en investor herinde, holder det hele i det private beskedsystem eller email, da det nok ikke er forhandlinger man ønsker at delagtigøre hele Amino i.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vist ikke siges meget bedre, Anders!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det vil jeg give det helt ret. den tanke har jeg også haft... Men tror bare alligevel ikke at det er helt rigtigt..

For selvom man ikk har beskrevet det super duper første gang, så vil en investore måske altid have øre og øjne ude, og gå mere i dialog og detajler med dem. For hvis man ikk kan læse helt, hvad det er, Ja så kan det lige så godt være mega godt som dårlig, og derfor vil en seriøs investor altid gå ind i detajler med dem, for måske er det noget godt, og de få min de skal bruge på det for at finde ud af det, vil alle vel bruge..

Man kunne jo også spørge på en anden måde, HVOR MANGE HAR EGENTLIGT FUNDET EN INVESTORE HERINDE????????????

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig ulejlige mig med at tage kontakt til en på Amino der skrev noget i retning af JEG SØGER 400.000 TIL NYT OG SPÆNDENDE KONCEPT.

Hvis jeg skulle bruge tid på det, så skulle der lidt mere information på bordet, forventet afkast, exit-muligheder osv..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er det vel heller ingen som er så kort fattet i det..:-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jevo:
For selvom man ikk har beskrevet det super duper første gang, så vil en investore måske altid have øre og øjne ude, og gå mere i dialog og detajler med dem.


Jeg tror at du skal have i baghovedet at der fødes flere ideer på Amino end der er investorer. Hvorfor spilde tid på noget der ikke er præsenteret ordentligt, hvis der findes andre tilbud som allerede er gennemarbejdet og præsentere sig godt.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jevo:

Man kunne jo også spørge på en anden måde, HVOR MANGE HAR EGENTLIGT FUNDET EN INVESTORE HERINDE????????????

Jeg kender ikke tallet, men det er der folk, der har. Du hører bare ikke om dem, da de koncentrerer sig om at bygge deres virksomhed op og begge parter nok mest er glade for, at Amino'erne ikke er involveret i det.

Det kræver så, at du er enormt godt forberedt, har lavet dine budgetter og forretningsplaner og kan sælge din ide!

Flemming

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kan sagtens finde penge på Amino, men man skal have et fedt team af dygtige mennesker på hånden, en god ide og nosserne og viden til at være med til at udføre den.
Dertil skal man formulere sit indlæg seriøst og give tilpas meget information, til at en investor kan se om det er noget der matcher det han normalt investerer i.
Det er de færreste der bare investerer i gode ideer. De investerer i noget de selv kender til og i dygtige mennesker der vil noget med deres ide og selv kan bidrage godt til successen og slutteligt, selv smider penge i ideen, nosserne skal i klemme for alle parter.

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
De investerer i noget de selv kender til og i dygtige mennesker der vil noget med deres ide og selv kan bidrage godt til successen og slutteligt, selv smider penge i ideen, nosserne skal i klemme for alle parter.

 

Velsagt  og det er faktisk det du mangler i din tråd  http://www.amino.dk/forums/p/52488/320140.aspx#320140, hvor jeg ikke er blevet klogere på noget som helst om hvad det er du vil låne penge til. Der er ingen indikation om hvilket produkt vi taler om, ligesom du lægger op til at du vil køre det ved siden af dit normale arbejde. Det virker ikke som en helhjertet investering.

Det værste er næsten at du ikke engang på de mange linier har gjort mig nysgerrig.

Henrik

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)