Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan trykke reklame på Container!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg har en Materialecontainer jeg bruger til at opbevare værktøj & flytte stilladser i.

Den er derfor meget på vejene, og jeg ønsker derfor at få påsat reklamer på alle 4 sider på containeren.

 

Er der nogen der vil give en pris på det?

 

Den er Mål L. 425, B. 230, H. 280 cm.
 

fotos af den kan se her

 



 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Blot en ide...

Jeg har fået reklame på alle fire sidder af en bil af ham her:
Reklamecentret
Tage Sørensen ApS
Dalsvinget 16,
4200 Slagelse
Tlf. 58 53 53 54


Prøv at ringe og spørge om de ikke også kan på en container. De laver ihf en masse på tryk af metalskilte, biler mm, så måske...

EDIT: Se iøvrigt også denne tråd for andre muligheder: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6071

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det hurtige svar, jeg vil lige checkke ham ud .
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Nickolei

Det må da lige være en opgave for vores amino-fellow, Jesper Norbøll... the man of print ...


 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
jamen takker for linket men har den indstilling at jeg ikke kontakter folk med en hjemmeside som ikke funger !

Vil godt kunne læse lidt om hvem folk er først.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Faktisk lidt sjovt, at du skriver det. Jeg har lidt samme indstilling; jeg kontakter ikke virksomheder hvis deres webbureau ikke kan stave eller formulere sig korrekt. 




Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Nickolei

Hehe..., ja det kan du selvfølgelig mene og med god ret, men lige præcis i Jesper''s tilfælde er det sådan at hans produkter er af så høj kvalitet at det simpelthen taler nok for sig selv...

Jeg kender Jesper ret godt, og samarbejder med ham på en del opgaver, lige for tiden et større katalogprojekt for en designer hvor jeg leverer billeder og han grafisk design & tryk...

Jesper er yderst professionel og jeg vil gerne hermed give mig din garanti for at du absolut ikke vil fortryde en henvendelse, hvilket en hel del amino''er gerne vil skrive under på er jeg sikker på !

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
 

  Tak for de rosende ord Matt .

Ja Nickolei, jeg ved godt at MediaMouse''s hjemmeside ikke er kørende pt.
Men på trods af det, så håber jeg ikke at det afskrækker dig at få et tilbud fra os:

Du skriver ikke hvor mange farver reklamerne skal være i?
Skal det blot være dit firmanavn/logo eller skal der også være andet på den?
Skal skiltet sidde som en løst påmonteret pladeskilt, eller skal det være som en folie - ligesom dem man bruger på biler, butiksruder m.m.?

Er containeren''s overflade riflet (som nogle af dem som er på den hjemmeside du linker til) eller er den helt glat? Såfremt den er riftlet, så skal der tages højde for dette - ellers kommer det til at se ret kikset ud...
Er skiltene nogle du selv vil sætte på, eller skal der indregnes i prisen at vi også skal montere dem?

 

Dbh.


/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk


Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen jeg tager altså ingen chancher når det drejer sig om firmaets profil ud af til!

Og jeg mener ikke man ligger  en side på nettet som ikke funger, det er jo logisk nok uproffesionelt.

har set den før for et godt stykke tid siden og der fungede den heller ikke!

Bare min ydmyge mening såmænd

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)