Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handicappet iform af manglende erfaring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har fundet en uopdyrket niche i Danmark. Grund ydelsen er yderst velkendt i Danmark, og den findes i alle vore nabolande. Det er ikke noget kulturelt der hindre det.

 

Jeg har brugt 100 vis af research timer, for at kunne samle data, til at indgå i marketing planen med dertil hørende budget.

 

Mit problem er at den nødvendige kapital, der skal fremskaffes er 2 cifferet million beløb, men frygter at det allerværste problem er jeg ikke har brnache kendkab. Ideen er skabt udfra privat interesse / undren. Hvad tror i?

 

Det skal lige nævnes at jeg har vendt den med to kapitalfremkaldelses konsulenter. Den ene forkaster 50% i telefon, mit blev ikke. Det andet firma forkaster 80% udfra 1. præsentation. Min var blandt de 20% der var ok.

En anden vigtig pointe, er jeg er klar over at der skal proff''er til at drive virksomheden, så jeg er endda klar til et buy-out på rimelige vilkår, mens er ellers mest interesseret i at få tilknytning til branchen fx. via en bestyrelsespost.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 7/31/2006 6:19:18 PM Forfatter:K.B. Nielsen

En anden vigtig pointe, er jeg er klar over at der skal proff''er til at drive virksomheden, så jeg er endda klar til et buy-out på rimelige vilkår, mens er ellers mest interesseret i at få tilknytning til branchen fx. via en bestyrelsespost.




...så må du finde et eksisterede firma der vil kunne tjene penge på investeringen og som kender branchen. Sælg din idé mod at få en lønnet bestyrelsespost hvis honorar fx. baseres på afkast af investeringen.



Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Hvorfor ikke at prøve at finde de kompetencer du skal bruge eventuelt i form af partner(e).

Et stærkt team vil jo være en stor fordel når det kommer til finansieringen.

 

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/31/2006 10:13:51 PM Forfatter: Magnus G.

Hej, Hvorfor ikke at prøve at finde de kompetencer du skal bruge eventuelt i form af partner(e).



Et stærkt team vil jo være en stor fordel når det kommer til finansieringen.










 



Jo, bortset fra at den branche har en hjemmeside, a la denne her, men de tillader ikke reklame eller kontakt henvendelser.



 



***



 



Med hensyn til at 'sælge' ideen, så er der kun 4 andre udbyder i Danmark og konceptet falder meget udenfor deres, endda vil være lidt i konflikt med deres egne interesser. Da konceptet i bund og grund er niche orienteret, er der ikke rigtige nogen at sælge ideen til.



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)