Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhæmmet pral

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det!

Er det et peak, eller ligger dine tilmeldinger stabilt på et så højt niveau (flere tusind om dagen).

Either way - rimeligt godt gået!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/1/2006 10:16:21 AM Forfatter: Jakob Allentoft
Tillykke med det!

Er det et peak, eller ligger dine tilmeldinger stabilt på et så højt niveau (flere tusind om dagen).

Either way - rimeligt godt gået!



Det er en stødt stigende kurve hvor vi har ligget over 3.000 om dagen i lang tid. Men en stålsat strategi bestående af viral marketing, SEO, CPC kampagner, PR + det løse har endelig givet pote :-)

Dbh Martin
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/31/2006 11:25:24 PM Forfatter: Martin Thorborg Tak for alt rosen :-)
Den kunde vi har der får mest spam, får 700.000 spam mails om dagen ;-)

Dbh Martin

 

Er det ikke på tide at overveje at skifte mailadresse, hvis man får så mange spammails om dagen ?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det en virksomhed, så det tror jeg ikke de vil :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja men så har jeg ikke grund til at være sur på spam. De sølle 30-40 stykker vi får om dagen, er vel til at holde ud.


 


Men når nu der ligefrem er statistik over, hvor mange spam-mails der bliver sorteret fra pr. dag – er der så også tal på hvor mange rigtige breve, som spam-servere og spam-programmer fejlagtigt sorterer fra?


 


Vi er i en situation, hvor vi støvsuger verden for potentielle underleverandører, som vi beder om at henvende sig til os via mail. Hvis vi mistede bare et enkelt af disse breve, kunne det betyde knald eller fald for firmaets fremtid. Så jeg skanner med glæde mine mails og kasserer spam manuelt. Jeg har ikke råd til at risikere, at bare et enkelt rigtigt brev går tabt. Hvor stor er risikoen for det med et spam-program?


 


Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/2/2006 1:46:48 AM Forfatter: Goaften

Nå ja men så har jeg ikke grund til at være sur på spam. De sølle 30-40 stykker vi får om dagen, er vel til at holde ud.



Men når nu der ligefrem er statistik over, hvor mange spam-mails der bliver sorteret fra pr. dag – er der så også tal på hvor mange rigtige breve, som spam-servere og spam-programmer fejlagtigt sorterer fra?



Vi er i en situation, hvor vi støvsuger verden for potentielle underleverandører, som vi beder om at henvende sig til os via mail. Hvis vi mistede bare et enkelt af disse breve, kunne det betyde knald eller fald for firmaets fremtid. Så jeg skanner med glæde mine mails og kasserer spam manuelt. Jeg har ikke råd til at risikere, at bare et enkelt rigtigt brev går tabt. Hvor stor er risikoen for det med et spam-program?



Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk




Du har fat i en meget vigtig problematik.
Mange af vores konkurrenter gør det ikke godt og deres software er dessideret farlig. Nogle enkelte gør det godt og deriblandt os vil jeg sige. Chancen for at vi napper en forkert er til stede, men jeg vil tro at måske er en ud af hver 1000 dog ikke indregnet nyhedsbreve, der er lettere ofre.
Men husk at med SPAMfighter sletter vi ikke mails, vi flytter dem blot over i en anden folder som du kan kigge i.

Dbh Martin
Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay så har jeg måske misforstået konceptet med Spamfighter lidt.



Jeg har købt jeres software og er glad for det, da jeg kun får 1-2 spam mails i min indbakke om dagen. Ca. 10-15 stykker ryger ned i SPAMfighter folderen dagligt. Men er dette det eneste spam som sendes til min konto, eller er det ikke således at noget spam sortereres fra allerede INDEN det når ned til mig, hvorfor jeg slet ikke ser det eller skal tage stilling til det ?



 



Hvis i ''blot'' kigger på det når det kommer ned til klienten vil det vel sige, at ham kunden med de 700.000 spam mails dagligt sletter 700.000 mails fra hans SPAMfighter folder ?



Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Først og fremmest tak for ordren :-)
Den version af SPAMfighter du har købt sorterer ikke noget fra før du får det. Den sorterer efter du har modtaget det. Det er som regel fint nok for privatpersoner. Den anden kunde er en større virksomhed og der sorterer de det på serverniveau før de ansatte ser det. Du kan også bruge vores hostede løsning som fjerner det før det kommer ind i dit netværk. Vi kommer meget snart med en privatbrugerløsning som fjerner spam før det rammer din maskine. Sig til hvis du vil teste løsningen.

Dbh Martin
Fra Hjørring
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,



 



Okay så er jeg med. Som tingene er nu er vores mailkonti på en hostet løsning hos Scannet, som vist nok også sorterer og filtrere lidt i tingene inden det kommer ned til os, så det kører fint. Jeg kan egentlig godt lide måden hvorpå mails bliver lagt over i spamfolderen, når programmet en sjælden gang kategorisere forkert. Så hvis den nye løsning også giver mulighed for at kigge lidt på forkert kategoriserede mails, vil jeg gerne teste jeres nye version. Du er velkommen til at sende noget mere info enten her eller til martin.madsen@safetrack.dk



 



Nu er det måske det forkerte forum, da alle sikkert har prøvet viceværtens software, men ellers syntes jeg man skulle prøve det af. Jeg har prøvet et par andre løsninger uden samme successrate som med SPAMfighter, så helt sikkert en forlængelse af abonnement næste gang det er tiden:-)



 



Mvh.



Martin



Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/3/2006 8:55:01 AM Forfatter: Martin O. Madsen

Nu er det måske det forkerte forum, da alle sikkert har prøvet viceværtens software, men ellers syntes jeg man skulle prøve det af. Jeg har prøvet et par andre løsninger uden samme successrate som med SPAMfighter, så helt sikkert en forlængelse af abonnement næste gang det er tiden:-)

 

Man behøver ikke at benytte sig af spamfighters produkter for at være debattør på Amino

Det tror jeg heller ikke var Thorborgs plan med at starte Amino!

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)