Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords optimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har et par hjemmesider, som vi selvfølgelig markedsfører på Google - og selv har sat op og adminstrere.

I sidste måned fik vi så flere tilbud fra firmaer der gerne ville hjælpe os med at få bedre klik priser og bedre klik through på vores annoncer.  Vi skrev kontrakt om en prøve måned med et af disse firmaer med en fast pris - og vi kan se de har været inde på én af vores kampagner og har lavet lidt om på annoncerne - og rigtig nok er klik through blevet meget bedre, men det totale besøg er faldet - og den del der hed at pris pr klik skulle falde er ikke helt slået igennem.
De siger at de udover ændring af annoncer også har været inde bagom og lave noget der + plus de har overvåget vores konto

Nu kommer de så og vil forlænge kontrakten med os yderligere fremad hvilket vi gerne vil, da en måneds prøve ikke viser hele billedet - og de skal have en chance for at vise ders værd

MEN så kommer det tricky.

Vi mener at det vi KØBER hos dem er en service - hvorimod de mener vi LEJER deres service, dvs når og hvis vi opsiger vores samarbejde stiller de vores Google konto tilbage til nulpunktet - fra før vi begyndte samarbejdet.

Er dette det normale ?
eller er det som vi mener at vi køber en service ??

Finn - NoShop.dk

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Det kommer an på hvad der aftalt. Jeg ved ikke om du har oprettet en kontrakt med dem, ellers det bare er foregået over mail. Jeg har aldrig hørt om at folk "lejer" deres service, for du køber jo netop deres ydelse til at forbedre din google adwords kampagner. Jeg hjælper selv forskellige virksomheder med at optimere deres google adwords og her sætter jeg ikke bare deres konto tilbage til 0, hvis de ikke vil bruge mig længere. Hvis der er en kontrakt hvori derstår de tilbagesætter den til 0, så tror jeg ikke der er så meget at komme efter desværre.

Jeg har selv arbejdet sammen med nogle af de større optimerings eksperter og de tilbagesætter heller ikke kundens konto. Det lyder yderst underligt i mine ører.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Dette lyder meget mærkeligt - Sonnyboy.

Hvis jeg var dig, så ville jeg ændre password til din google konto og øvrige kontoer som de måtte have fået password. Når dette er ændret vil jeg skrive tak for testen og skrive til dem at du desværre ikke vil indgå på deres betingelse om at leje denne service fra dem.

Derefter finder du en seriøs Amino mand som kan hjælpe dig med dette og ikke kræver en leje.

Måske kunne det også være fedt at du lige skrev hvad firmaet hedder, så eventuelle andre ikke ryger i samme fælde som dig og spilder en masse tid.

Mvh

Kim

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad der er aftalt.

Det er ikke en model, som vi arbejder efter, og heller ikke noget jeg vil anbefale

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak - Vi har taget Jeres råd til overvejelse og foreløbig lukket ned for deres adgang til vores konto.

Det er firmaet PR-Gruppen, Vestergade 20 C, 3 sal, 1456 København

Vi har heldigvis ikke skrevet under på forlængelsen ud over prøve perioden og på den stod der ikke noget nulstilling ved opsigelsen
Nu vil vi lige trække vejret og se hvad der sker - også tager vi den derfra, men ingen tvivl om at næste service skal klart være noget vi køber også er det vores

Finn - NoShop.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Adressen Vestergade 20c, siger mig et eller andet. Mener at nogle annoncehajer engang holdt til der.

Iøvrigt vil jeg anbefale dig aldrig at bruge nogen firmaer, som ikke har deres CVR nummer stående på deres hjemmeside. De har heller ingen af deres medarbejdere nævnt på hjemmesiden. Der er ingen virksomheder der hører til på den adresse umiddelbart der hedder PR-Gruppen. Der ligger et ApS på Bornholm med det navn, men det er næppe det der er tale om.

 

Morten

www.skolesmart.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)