Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krisen er slut hvis du vil........"SE HER"

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg skrev tidligere på amino.dk at jeg søgte tilbud til mine brugere..
Det er både varepartier vi søger, men i høj grad også enkeltsalg til private, som vi gør meget ud af at få ind på siden inden den 12 maj når vi åbner officielt.
Hvis du har en webshop, vil vi give dig et protræt af din shop på vores site hvis du kan lægge nogle gode tilbud ind til vores private købere.
Lagervarer er ment til at skulle blive stedet hvor private kan finde alt til engrospriser, så hvis du vil have mersalg samt en masse nye samarbejdspartnere så er det nu.
 
 herunder ser du lidt om os.
Krisen er slut - hvis du vil 
  • Er du også træt af at høre om krisens elendigheder?
  • Tror du også på, at virksomheder, der tager sagen i egen hånd, kan komme igennem krisen med overskud?
  • Vil du også hellere bare gøre nogen gode handler og passe din forretning?
  • Så burde du nok kigge nærmere på www.lagervarer.dk.
 

www.lagervarer.dk hjælper vi seriøse erhvervsdrivende med at tjene penge på hinanden.

Nogen trænger gevaldigt til at få ryddet op i deres lager ? de har måske flere restpartier stående, som det ikke kunne betale sig at afsætte, da økonomien kørte i femte gear.

Andre har gode og veletablerede afsætningskanaler, som bare trænger til at blive fyldt ud med billige tilbud. 

Disse købere og sælgere af lagerpartier mødes hos os på www.lagervarer.dk.  

Det er gratis at annoncere dine partier ? uanset om de annonceres til almindelig handel, eller om de sættes på auktion. Du betaler kun for de handler, der gennemføres. 

www.lagervarer.dk har også et forum, hvor du kan møde andre seriøse forretningsdrivende, som også er på jagt efter en god handel. I kan måske aftale om at dele fragtudgifter, eller du kan spørge, om nogen ligger inde med noget, du lige står og mangler. 

www.lagervarer.dk er altså først og fremmest for erhvervsdrivende, men private har også mulighed for at kigge jer over skulderen. Så har du lyst til at sætte enkeltvarer til salg hos os, er det også muligt. Og du vil hurtigt opdage, at vi har tænkt os at blive kendt for at være et godt sted at komme ? også for private. 

Din browser understøtter muligvis ikke visningen af dette billede.Skynd dig at klikke ind på www.lagervarer.dk, og se, hvad vi gør i den gode handels tjeneste.

Håber at du vil hjælpe os

Venlig hilsen

Henrik Larsson " alias Krammeren"

For mere info skriv til henrik@lagervarer.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mest for at skulle ramme begge slags, men ok du har nok ret.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krammeren;

Jeg havde indbrud på mit lageret natten til fredag, hvor jeg mistede rigtig meget børnetøj (porduktion og kollektionsprøver) samt H2O strømper m. spec. logo. Så du må gerne holde øje...måske mine varer kommer tilsalg på din side. Her er primært tale om Villervalla, retour, Airforce, Lucky wang.

på forhånd tak.

Mvh Annette

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej annette

jeg skal nok holde øje.

Har du nogen andre varer som kunne være interresante for vores brugere.

 

Krammeren

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da helt sikkert kigge i gemmeren, men indbrudstyvene har nu være ret grundige!! Crying

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du finder dine ting igen

Krammeren

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krammer!

Nu er jeg normalt ligeglad med folks stavefejl, men hvis du på nogen måde skal bruge dit navn i marketinghenseende, så må jeg lige spørge dig, om det er hensigten, at du er en Krammer (en, der omfavner folk) fremfor du er en Kræmmer (en, der handler på markeder) ?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

 

Du har fat i noget der....

Det er en gammel historie, men navnet er stavet rigtigt, nemlig en der giver kram, det er fra et marked hvor jeg blev kendt for at give et kram for en tyver da alt andet svigtede i regnvejr.

Jeg var nok den der tjente flest penge den dag, og siden har det holdt ved.

Idag går jeg under det navn mange steder.

 

Stort kram fra Krammeren

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)