Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til computerprogram til udsendelse af SMS''er

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med-Amino''er,

 

Jeg har fået en idé til at lave et computerprogram som kan udsende SMS til mange modtagere på en gang. Programmet er let at bruge, og det eneste der kræves er at man kobler sin mobiltelefon til sin computer med den ledning der nu passer (kan fåes til de fleste telefoner).

 

Programmet kunne fx. bruges af virksomheder til at holde sine kunder informeret om nye produkter, advarsler, begrænsede tilbud og andet som skal læses af modtageren hurtigt. Fordelen ved SMS frem for email er at alle læser sine SMS''er lige med det samme.

 

Hvad synes du, og er det noget du kunne bruge i DIN virksomhed? - Her et skærmbillede af programmet : http://www.pionersoft.dk/screenshot.JPG

 

Håber at høre din respons

 

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

Prøv at tjecke om det er opfundet. Jeg er bestemt ikke sikker, men mener vore skole vil starte med at benytte sig af det fra august.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

Der findes allerede en del af den type produkter på markedet, og de smarte af slagsen er integreret i Outlook.

Men lad ikke dette holde dig tilbage, bare klø på

mvh Carsten
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
> alle læser sine SMS''er lige med det samme.

Jeg læser dem aldrig :)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Søren har du undersøgt om der findes billigere metoder til udsendelse
af sms''erne? Tænker at det måske er muligt at sende dem via nettet,
hvis man er tilmeldt den rette service, eller er det helt slut med den
salgs?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/2/2006 8:22:20 AM Forfatter: Rasmus Fredslund Hansen Søren har du undersøgt om der findes billigere metoder til udsendelse af sms''erne? Tænker at det måske er muligt at sende dem via nettet, hvis man er tilmeldt den rette service, eller er det helt slut med den salgs?


Jeg kan huske at TDC engang havde en SMS gateway, men den har de vist nedlagt. Jeg kan ikke huske priserne, men det ligner jo normalt ikke TDC at være billige . Telia har en løsning hvor SMS udsendelsen er integreret i Outlook, se mere her: http://telia.dk/erhverv/produkter/mobil/services/smsexecutive/  De tager dog en ret høj pris pr. SMS, synes jeg.

Man kunne jo fristes til at sige, at det billigste ville være at købe et abonnement med fri SMS forbrug, men det er som regel i strid med abonnementsvilkårene at bruge denne type abonnementer erhvervsmæssigt og til masseudsendelse.

mvh Carsten


Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hej - bygger programmet på et database format  ala Access eller sql server ?

 

Så er jeg også interesseret....

 

Har tidligere anvendt Ozeki SMS server baseret på sql server..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren. Syntes programmet ser funt ud, meget overskueligt og ikke helt vildt fancy og avanceret. Det er jo en smart løsning med fx. gratis sms, dog kan jeg med min nokia n80 snildt sende ud til grupper.

Men jeg vil stadig meget gerne prøve dig program, da det evt. er noget jeg vil benytte mig af fremover. Send meget gerne en mail til jesper@websilent.dk ! ;-)

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)