Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af en enkelt plakat

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,



 



Jeg skal have trykt nogle få fotos i størrelsen 50x70. Jeg har ført købt ved MitTrykkeri.dk, men ønsker en andne og mere seriøs trykker. Men hvor findes det til en rimelig pris? Nogen forslag? :)



 



Mange hilsner,
Rasmus



Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. dit lokale trykkeri ?.. Hvor mange fotos snakker vi ?.. For tror godt det kunne blive dyrt.. Og hvordan er det du vil have dem trykt ??..
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryk af plakater i 1 eksemplar er en opgave for butikker med kopi-service. I København er der f.eks. en der hedder Vester Kopi. I andre byer hedder de noget andet, men kan det samme.


 


Prisen er i størrelsesordenen 800 kroner for 1 stk.


 


Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja.. prøv dit lokale trykkeri de har muligvis storformat print.. hvis det skal trykkes rigtigt bliver det en ekstrem høj stk. pris når det kun er en enkelt plakat af hvert billed
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Vester Kopi i København kan ganske rigtigt løse de fleste opgaver, men min erfaring er, at de er pænt meget dyrere end andre trykkerier i København. Så med mindre de også lige trykker nogle pengesedler til dig, vil jeg anbefale, at du finder et andet trykkeri i hovedstaden.


Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus,

 

Vi (hos www.mbe-rodovre.dk) kan køre posterprint på photo-glossy papir i størrelsen 50 x 70 for ca. 300,-.

 

 

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Thomas

 

Det lyder som en fornuftig pris. Du kunne vel ikke være så venlig at give os en cirka-pris på A1 og 70x100 også? Hvad er det største format, I kan trykke enkelt-plakater i?

 

mvh. Bo Jensen

Butik Go''aften


 

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Bo,

 

Max-bredde på vores maskine er 60 cm., så 70x100 kan jeg desværre ikke :-(.

 

Længden er i princippet ubegrænset, da vi printer fra en rulle - dvs. at vi f.eks. kan trykke bannere der er 4 meter lange (eller længere), hvis man ønsker det.

 

Jeg kan give dig disse to priser:

 

A1, glossy: 300,-
60x100, glossy: 330,00

Priserne er for tryk på photo-glossy papir - tryk på "almindeligt" papir er lidt billigere:

 

A1 på alm. papir: 200,-

60x100 på alm. papir: 220,-

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi laver bl.a. plakater i enkeltstyk. 50x70 cm er f.eks. 203 kr incl moms (dog excl fragt - 45 kr).
http://www.ditgalleri.dk

Mvh.
Ole Pedersen


Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus,

jeg laver plakater i fotokvalitet til indendørs eller kortvarigt udendørs brug til fornuftige priser. En 50x70 koster kr. 190,- eks. moms og levering. Tilsvarende koster en A1 kr. 212,-

Bo Jensen: Jeg kan også lave plakater i max. 108 cm bredde - skriv til mig for at høre mere.

Thomas M. Frederiksen: Blot af interesse - hvad hedder den maskine, som du bruger til 60cm plakater? Overvejer at udvide lidt, nemlig. Så egentlig vil jeg også gerne høre om erfaringer med din maskine, hvis du har mod på at åbne op for det.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)