Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler: Webshop, design osv.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter en meget uheldig episode, søger jeg nu (endnu en) der vil lave min hjemmeside.

Det er meget vigtigt for mig at webshoppen skiller sig ud, men stadig er brugervenlig osv. Jeg håbede at kunne finde en, som evt. har læst Thorborgs E-pusher, så man allerede kommer godt fra starten på den konto.

Webshoppen må gerne udarbejdes udfra et open-source system (fx. Magento, eller andet).

Designet skal være unikt, og der skal udarbejdes logoer til visitkort osv. så jeg kan få en proffesionel linje igennem hele min virksomhed.

I starten er det vigtigste at komme med et udkast til hjemmesiden, så jeg hurtigst muligt kan få sendt en ansøgning til PBS.

Der skal også være mulighed for at integrere SMS-nyhedsbrev.

Derudover, er der ikke andre specielle ting til hjemmesiden, udover de almindelige webshop funktioner (upload af varer, billeder, mulighed for at redigere forside osv)

Efter at siden er færdiggjort, og betalt, vil jeg gerne have jer tilknyttet siden, så jeg altid kan skrive og ringe, hvis jeg har problemer.

Hvis I har MSN er det et stort plus.

Mit budget ligger på omrking 10.000 kr. så jeg søger en i den prisklasse.

Mail/msn: Casperblom@live.dk

Mvh.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig? :)

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den pris får du ikke meget webshop for penge!

Jeg vil anbefale at du kigger på en løsning fra DanDomain, og så kan du kontakte f.eks. Henning Wølund herinde fra til at bikse et design sammen til dig, så har du ihvertfald noget nogenlunde kørende. 

DanDomain er dog ikke OpenSource, men kan de ting du har brug for og lidt mere til, og så er det let at komme i gang.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu helst have noget open-source, da Dandomains løsning er rimelig dyr i længden.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

 

 

Du må meget gerne tilføje mig på din msn: robertrungholm@gmail.com

Jeg er lig epå vej ud for at spille 9 huller i det skønne vejr, men vi kan jo lige skrives/snakkes i aften.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan prøve at sende en mail til mig på krii08@hotmail.com så kan vi lige snakke sammen..

MvH Kristoffer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv 3 gange indbetalt 10.000 kr før design udkast og en gang indbetalt 15.000 kr  før udkast på design ,  nuværende side jeg har har kostet 20.000 kr skulle have 10.000 kr  i indskud før design udkast , brugte 7 månderne kamp fik den nuværende side hvor bookingformularen ikke virker vis du ikke har en af flash opdateringerne på din computer , så jeg ved at prisen ikke er afgørende med  den webmaster som tager 300   time er måske ikke dårligere end den webmaster der tager 700 i time , siger min erfaring.

så mit bud indbetale først når du er tilfreds med design , det har den nye webmaster tilbudt mig der er gået igang med min side som virker ærlig og flink.

Held og lykke med at finde den rette til opgaven

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg kører med en fixed pris på 9.995,- for en Magento shop inkl. unikt design og betalingsgateway + hosting i et år.

Du er velkommen til at se mere på: http://getashop.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

http://getashop.dk/

Så kommer du vist ikke tættere på dine ønsker, også rent prismæssig.

Tak for det Simon. Du kom mig lige i forkøbet Smile

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)