Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skyd indpakningen fast med et 7tommer SØM! Hvordan?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er til genbrugs-lokket ville jeg få lavet med eget logo i stil med dette; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=799&getString=page%3D12%26ct%3D71%26top%3D30 (Min.køb 15 ruller for at få eget tryk på)

Eller vælge et vendbart papir, fx. http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=506&getString=page%3D12%26ct%3D71 med hver sin farve på hver sin side..en farve der vender ud, hvis du pakker til kvinder, den anden side til mænd..
Og så få trykt gavebånd med dit logo, som du bruger til begge.

Men det kommer selvfølgelig an på, hvad dit behov er og hvor store mængder du skal bruge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Riise:
- Yes, det gjorde mit kontorforsyningsfirma i Schweiz altid, og som den eneste leverandør til vores kontor der gjorde det husker jeg dem stadig (selvom jeg ikke arbejder der mere)

Det vil jeg skrive bag øret. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:
Og så få trykt gavebånd med dit logo, som du bruger til begge.

Jeg tænker mere på helt tradiosionelt gammeldags brunt papir u. tryk eller noget. Sådan noget som de faktisk bruger ved en gammel dags slagter eksempelvis.

Personligt kan jeg også rigtig godt li de pakker man altid ser i amrikanske film, hvor pakken er lidt høj og med et log man kan tage af.

Nogen der ved hvem der sælger disse typer?

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan jo godt li' hvis det både er råt og lidt fint.. Jeg har faktisk her til mors dag, fået en rigtig fin pakke. Den var i netop brunt papir og med hampegarn rundt om (er tykkere end sejlgarn og ligner lidt gammeldags snor til halmballer, hvis du kan se det for dig) og så var der lavet en sløjfe af celofan, hvor der sad en fin lyserød ægte rose i.. Den gjorde lige udslaget og var rigtig fin.. Selvfølgelig skal gaven så gives ret hurtigt derefter, men ideen var nu super, syntes jeg..

Til mænd... hmmm.. er straks sværere.. Jeg var egentlig af den overbevisning at de var lidt mere ligeglade med indpakningen (ihvertfald, når det gælder gaver :o)), men måske tager jeg fejl??? Men en sort eller mørk grå lakæske med låg og måske en sej nøglering sat på, måske formet som noget værktøj eller et par små tights (alt afhængigt af hvad der var i pakken). Og så en metalnet tråd rundt om.. (ved ikke om det hedder sådan, men det er sådan et bredt formeligt bånd, med små huller i, så det ligner net).

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:
Den var i netop brunt papir og med hampegarn rundt om (er tykkere end sejlgarn og ligner lidt gammeldags snor til halmballer

Du skulle vel aldrig kende en leverandør af disse ting?

 

Majbrit - Christobel:
Og så en metalnet tråd rundt om.. (ved ikke om det hedder sådan, men det er sådan et bredt formeligt bånd, med små huller i, så det ligner net).

Det lyder lidt voldsomt, og tidskrævende? Har du billeder af et sådant eksempel?

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:

Hos twine and rope kan du ikke handle, kun gennem forhandlere.. det ved jeg fordi, vi selv forhandler nogle af deres produkter (og også kan få hampegarn hjem). Men hvis du ringer til dem, kan de helt sikkert fortælle dig, hvem der normalt forhandler/lagerfører det.

Brunt papir har vi også: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=42&top=10 og det fås hos de fleste emballage forhandlere.

..Og sandelig om ikke vi også forhandler varer fra et tysk firma, som har det hullede metalagtige bånd :-) Der er dog ikke metaltråde indvendigt, men det er i kraftigt sølvpapir-agtigt materiale, så det er stift.
Jeg sad så sent som i går og overvejede, om jeg skulle bestille noget hjem til lager, fordi det er ret flot - men desværre også dyrt, så derfor bestilte jeg ikke noget, da jeg var i tvivl, om vi kunne sælge nok af det til prisen, til at det kunne betale sig at tage det på lager. Men det kan da godt være vi skal gøre det alligevel!

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så godt at man ikke kunne handle direkte hos Twine and rope, men der kunne jeg bare se at den rulle, som jeg har stående i butikken lignede den, som var vist derinde og så måtte det jo være den rigtige :o)

Off topic: Nina: Er dit brune papir meget kraftigt ? Jeg syntes ofte at det er så kraftigt at det næsten ikke er til at folde pænt og jeg har faktisk ledt efter noget, som ikke er så kraftigt, da det bliver pænest..

Selvfølgelig skal du da have det der metalagtige bånd, for det er bare så flot og der skal jo ikke ret meget til på en pakke.. Det er jo kun til pynt ovenpå selve sløjfen :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:
Off topic: Nina: Er dit brune papir meget kraftigt ? Jeg syntes ofte at det er så kraftigt at det næsten ikke er til at folde pænt og jeg har faktisk ledt efter noget, som ikke er så kraftigt, da det bliver pænest..

Det kommer jo lidt an på, hvad du sammenligner med..
Jeg smider lige et stykke i posten til dig, så kan du selv se det :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)