Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine indeksering

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen, der har nogen erfaringer med, hvor lang tid det tager at blive indekseret med et nyt domæne? Jeg er blevet besøgt af både Jubii og Googlebot et par gange, men er endnu ikke indekseret (har søgt på ibarter.dk specifikt). Jeg har prøvet at finde info om det på Jubii og Googles sider, men kan ikke finde noget. Nogen der kan hjælpe?
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan svare lidt omkring Jubii.

 

Jubiis søgeresultat er opbygget med et indeks, for hvor der herefter er en "verdenssøgning" lig google''s robot. (jeg er ret sikker på Hr. Thorborg kan svare mere specifikt på opbygningen af denne.

 

Men jeg ved, at man skal betale penge for at være godt repræsenteret på Jubiis Index.

Stefan Avivson

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener du indexering eller ranking?

Indexering: Jeg har en domæne der efter 2 måneder stadig ikke er med, såååååå ......

Ranking: Du kan faktisk finde nogle udmærkede artikler om sandbox effect (Nye Domæner) på google. Her er en.


 

Jeg tror også at Mikkel DeMib har skrevet noget om det .. er dog ikke sikker. Men hans side er da værd at besøge www.demib.dk

 

Hilsen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Stefan> Man skal vel forhåbentlig ikke betale for blot at være med

Markus> Jeg mener indeksering. Har dit domæne været besøgt af robotter? Jeg kan jo se, at deres bot''s har tullet rundt på mine sider, så jeg fatter ikke, hvorfor det ikke kommer i

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående google''s sandbox effect, så er mit problem pt. at jeg selv ved at søge på mit specifikke site heller ikke kommer frem


Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Yep.. domænet har været besøgt en hel del, men bliver ikke vist når jeg laver en site: søgning på google.

EDIT: Altså besøgt af googlebotterne

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er vi i samme båd - håber der er nogen herinde, der kan hjælpe både med jubii og google?
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig bekendt - JO!

 

Der arbejdes pt. på aktivering af gratis oprettelse...

Stefan Avivson

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
well - så er Jubii ikke så interessant længere  men google vil jeg nu ikke give afkald på.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Som det er almindeligt kendt, så levergoogle af links og hvis dit site er helt nyt, så er der sikkert ikke mange der linker til dig, hvilket betyder at google finder dit site ganske uvæsentligt og ikke værd at optage i deres index. Du kan starte med følgende.

 

1. lav noget godt indhold. Dette er forudsætningen for både at få gode folk til at linke til dig og for optagelse i stort set alle søgemaskiners index

 

2. tilmeld dig OPD''s index på http://www.dmoz.org. Det giver ingen trafik, men har betydning for google

 

3. Forsøg at få andre sites, der allerede er optaget i google tl at linke til dig. Det bedste er hvis du kan få sites, der er relevante for dit emne til at linke til dig.

 

Hvis du gør ovenstående, så vil dit tilstedeværelse på google næsten ske af sig selv og jo bedre du gør det jo bedre bliver din placering

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)