Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine indeksering

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
ØV!

 

Der mistede jeg en kunde...

Stefan Avivson

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/3/2006 1:25:12 PM Forfatter: Kim Guldberg
Som det er almindeligt kendt, så levergoogle af links og hvis dit site er helt nyt, så er der sikkert ikke mange der linker til dig, hvilket betyder at google finder dit site ganske uvæsentligt og ikke værd at optage i deres index. Du kan starte med følgende.


1. lav noget godt indhold. Dette er forudsætningen for både at få gode folk til at linke til dig og for optagelse i stort set alle søgemaskiners index


2. tilmeld dig OPD''s index på http://www.dmoz.org. Det giver ingen trafik, men har betydning for google


3. Forsøg at få andre sites, der allerede er optaget i google tl at linke til dig. Det bedste er hvis du kan få sites, der er relevante for dit emne til at linke til dig.


Hvis du gør ovenstående, så vil dit tilstedeværelse på google næsten ske af sig selv og jo bedre du gør det jo bedre bliver din placering


 

1. Jeg synes jo, at det er ret godt, men jeg kan se, at der er et specifikt ord, jeg skal gøre brug af, som jeg stort set negligerer pt.

2. Done )

3. Jeg får jo links fra Amino - hvad mere vil google have? ;o)

 

tak for hjælpen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt link - tak for det


Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen, der har nogen erfaringer med, hvor lang tid det tager at blive indekseret med et nyt domæne? 

 

Ja, normalt tager det mig en uges tid at få nye domæner indekseret. Min interne rekord er dog væsentligt hurtigere. Nemlig 1,5 dag fra oprettelse af et spritnyt domæne til en 1. plads i Google, på det ønskede relevante søgeord :-))

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har da også fået sider på en del hurtigere end det. Men der var der typisk ikke 12.100.000 andre sider med som i dette tilfælde. Siden er på engelsk og en af mine venners sider. Desuden er det på det internationale rejsemarked som jo er "lidt" eftertragt :0)

Den kan ses her.


 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan anbefales at tilmelde nye domæner til www.add2me.dk

Søgemaskinernes robotter kigger meget ofte forbi og hvis du er heldig er dit nye domæne indekseret inden for få dage.

Og forresten så er det gratis at blive tilmeldt


Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå - nu kom jeg i hvert fald på, men skal ikke kunne sige, hvad der gjorde udslagte, meeen... it''s aaaall good
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)