Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skod transportfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Har lige haft en rigtig øv-oplevelse med DHL ved import af varer fra Taiwan.

 

Tænk at man i år 2006 med alle de tekniske muligheder der findes, ikke kan betale med andet end kontanter når vognmanden kommer for at aflevere pakker. Dvs. hverken check''s, dankort, online-betaling, faktura eller andet var en mulighed. Det er sgu for åndsvagt.

 

Tænk at en stor virksomhed som DHL kan overleve med sådan en usædvanelig dårlig kundeservice!

 

Kan vi lige holde en hurtig afstemning her?!

Hvem har mere end 2000 kr. liggende i kontanter på kontoret?

(Vil gerne som om det kun er mig der ikke har penge liggende..)

 

Nå man det korte af det lange er, at jeg bestemt ikke kan anbefale nogen at bruge DHL som fragtfirma..

 

Håber alle andre end DHL får en god dag :-)

 

 

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor jeg lige har haft tid til at falde ned, er jeg kommet til at tænke over et par af de ting som DHL''s kundeservice fortalte mig, da jeg ringede og gav udtryk for min utilfredshed med at de ikke kunne håndtere andre betalingsmetoder end kontanter.

 

1. Du kunne faktisk godt tage i mod Dankort. Men så skulle man sige på forhånd at man vil betale med kort, så de kan tage en Dankort-terminal med. Sådan foregår det også ned på mit lokale pizzeria. Når man skal have bragt ud og vil betale med kort, skal man sige det på forhånd. Her er det så jeg tænker på om et stort verdensomspændende transportfirma ikke kan levere en bedre service ang. betalinger end et lokalt pizzeria? (Med al respekt for mit pizzeria!)

 

2. Kundeservice oplyste mig, at grunden til at de ikke altid har en DK-terminal med i vognene er, at terminalerne ofte bliver stjålet. Så det var af sikkerhedsmæssige årsager. Og så er det jeg tænker, hvis de ikke kan passe på en DK-terminal, hvordan hulen kan man så stole på at de kan passe på de pakker som man sender med dem? Dette er da noget bekymrende!!!

 

Ja, det var så bare lige et par tanker mere..

 

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Ikke fordi jeg elsker DHL, men jeg har mange kammerater hos DHL og har selv arbejdet der for 6 måneder siden, som chauffør, og vi havde alle en lille "fluesmækker" med til dankort, VISA og mastercard, samt vi kunne tage mod checks mod fremvisning af gyldig ID. Og jeg tror ikke på at de har ændret procedure siden da. Chaufføren har sikkert glemt "fluesmækkeren" og ikke været vidende om checkmodtagelse, og så har hende kundeservice kvinden bare støttet op om det, for at bevare ansigt.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skulle sidste år have bragt et rekommenderet brev med DHL fra USAs vestkyst til Hillerød, det tog ca. 12 timer at få det til Østkysten, ca. 24 timer for at få det til England, 12 timer til Kastrup, men det tog 3 døgn at få det de sidste 40 km fra Kastrup til Hillerød.

Det sjove var at brevet var "forsøgt afleveret" hos mig to gange, to dage i træk... Problemet var blot at jeg var hjemme hele dagen, og der var absolut ingen DHL kurer.

Damen i kunderservice var yderst høflig, men vidste ingenting om noget. Først den tredje dag, fik jeg dem til at sende en bil KUN med mit brev. Her fik jeg det så om formiddagen...

Det var sidste gang jeg ofrede små 300 til dem for at få brevet hurtigt frem!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)