Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling og produktion af plastik underlag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg arbejder på en idé, i den forbindelse har jeg behov for at få udviklet et "underlag", som der kan glides på i plastik eller lignende.

 

Det skal kunne tåle vand og stå ude om sommeren, kan minde lidt om den der sælges i BR : Aqua Fun vandglidebane eller denne her:

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=09-001123

 

Er der nogen der kan henvise eller rådgive mig mig omkring dette emne?

 

på forhånd tak

Stig

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig !

det er jo et produkt der er lavet i Kina !

Jeg kan finde en fabrik der kan lave det for dig, bare du har tegninger osv. så er det ikke noget problem !

det er jo nok for sent for i år hvis det er til udendørs brug, men der kommer jo en sommer mere !

Jeg har 23 års erfaring med Østen og har boet herude de sidste 13 år.

MVH !

Karsten Bo Andersen termalou@loxinfo.co.th

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Der er mange overvejelser omkring det produkt du overvejer at få lavet, retnt volume mssigt tyder det på at transport bliver end væsenlig del a priser,

Der er flere mulighedder du kan få dine forme lavet i top kvalitet på Taiwan og dine produkter lavet i Europa.

Det endelige resultat skulle være det billigste, inkluderet om dine copyrights på produkterne bliver beskyttet ordenligt.

Hilsen Michael

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fragt !!

Fragten vil ikke være særlig stor da det selvfølgelig skal sendes med skib !

33 M/3 som en 20 fods container indeholder koster ca. idag ca. 10.000 Kr. og der kan være rigtigt mange af de glidebaner i sådan en !

Man skal ikke lade sig skræmme af det !

Taiwan er alt for dyrt idag for den slags produkter, desuden har de fleste Taiwanesiske firmaer al deres produktion i Kina.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Takker for jeres svar, jeg forestiller mig ikke at der kan fyldes en container. da det ikke bliver et volumen produkt, platstik underlager skal fungerer som overtræk til en trækonstruktion.

Hvad vil udviklings, produktions omkostninger løbe op i ca. i store runde tal, hvis man har tegninger eller man ikke har, kan i give et bud på dette?

 

mvh

Stig

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig !

 

Normalt kan vi få lavet prøver ud fra dine tegninger gratis !

Dog skal du betale fragten til Danmark med kurer, så det kan holdes nede på et rimeligt plan !

 

Fragt med skib kan gøres fra min. 2 M/3 så det er ikke noget problem !

Jeg kan evt. træffes direkte på termalou@loxinfo.co.th

Jeg bor herude og har 23 års erfaring med at finde leverandøre af div. produkter.

 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

For mig at se ligner det materiale som glidebanen er lavet af, er det samme som man laver hoppeborg af. Jeg ved ikke om der er et firma der laver hoppeborge i Danmark, men her er en i Tyskland der gør.

 

http://www.kiddyfun.de/index.html

 

Et andet forslag er et telt fabrik ( cirkus telte ) - det heder muligvis også en presenning fabrik. Det er muligvis også det samme materiale.

 

MVH

Johnny Behrenthz

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld - Dobbel post

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)