Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Matchtyper adwords

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man tilføjer keywords til en kampagne, og f.eks. gerne vil findes på en søgning på hama har man jo mulighed for at tilføje søgeordene til adwords som eksakte og som brede søgninger.

Bør man tilføje søgeordene som både brede og eksakte? Giver det fordele ved de eksakte søgeord - f.eks. lavere pris eller højere placering?

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allerup,

Ja du skal bestemt have søgeordet på alle match types (Broad, exact & phrase).
Hvis der KUN bliver søgt "hama" er den eksakte jo mere relevant end phrase og broad. Relevance = belønning af Google.

Men du skal også tænkte på gennemskueligheden af din konto og dine søgeord, og her er det også anbefalet at have alle match typer.
På den måde kan du se om folk der kun søger "hama" egentlig er langt nok fremme i købsprocessen, i forhold til folk som søger på "hama + andre ord".

- og det ville du ikke kunne opdage, hvis du kun havde ordet "hama" på broad.

Held og lykke med kampagnen.
Frederik Trovatten

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)