Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal i kontakt med butikker og markedsføre

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg har i lidt tid arbejdet med konceptet til www.CarPlanet.dk, og jeg satser på at det bliver meget godt. Jeg skal ud i det danske land, med flyers, plakater osv - da jeg tror det vil sætte skub i siden, hvis man rammer den rigtige målgruppe.

Derfor overvejer jeg nu at lave en slagsbutik-liste, til carplanet.dk. Så vil jeg gøre det, at jeg ringe rundt til butikker i dk, som sælger tuning, styling og stereo til biler, og bede om lov til at sende dem tilbud via mail (altså tilmelde dem et slags forhandler nyhedsbrev). Hvis vi så fx mangler butikker som gerne vil have vores flyers liggende, eller evt. hænge en plakat op, så kan vi skrive ud til dem på listen, og bede dem om hjælp (hvorefter vi evt. sender dem en stak flyers).Vi kan også skrive til dem hvis vi fx. mangler en konkurrence-sponsor til en god kampagne, eller andet.

Det de vil få ud af det, er at de støtter op omkring projektet, da danmark mangler sider som den vi åbner også kan de fremover evt. også få gode tilbud på annoncering og reklame.

Hvad siger i til denne idé, og har i evt. andre inputs, til hvordan det kan gøres- så vil jeg meget gerne høre fre jer. Jeg skal altså ud til den yngre del af befolkningen, som går meget op i tuning, styling og stereo.

// Jesper Skov

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper, kan du forklare lidt mere om hvilken service eller produkt dit site skal levere? Det er lidt uklart for mig og derfor er det også svært at bidrage med et godt råd.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.. Det bliver et site med nyheder, artikler og guides indenfor tuning, styling og stereo. Derfor bliver min målgruppe også de yngre, som går meget op i biler, tuning, styling og stereo.

Har snakket med nogle andre omkring dette, og vi er også kommet frem til muligheder, som at tilbyde dem lidt gratis annoncering, hvis de har flyers liggende. Så er der jo også muligheden at tage rundt i nybyggerier og smide flyers i postkasserne (og kollegier samt ungdomsboliger er også en mulighed).

// Jesper Skov

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du overvejet muligheden for at få fat i gruppen af andengenerations indvandre, der synes at gå mere op i biler end gennemsnits danskeren. Hvordan man når denne gruppe ved jeg ikke præcist, men måske kan du finde en af anden etnisk baggrund end dansk og spørge ham (da det oftest er de mandlige medlemmer af gruppen der har fokus her).
Man kunne måske overveje materiale på udvalgte andre sprog end dansk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej - vi skal ikke udgive materiale på andre sprog end dansk. Af en simpel grund, og det er at siden kommer til at være på dansk. Syntes det ville være forkert at gå direkte efter 2. generations indvandrer. Jeg syntes ikke at de går mere op i deres biler, da det faktisk mest er danskere som præger bil-billedet med flotte biler. Selvfølgelig er der også nogle 2. generations indvandrer som har virkelig fede slæder, men fordi det er dem du ser på gaden i deres bmw''er, er det nødvendigvis ikke målgruppen. Og hvorfor skulle de ikke færdes i de samme butikker, boligblokke osv. som danskere?

// Jesper Skov

 

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :



Dato: 06-08-2006 14:01:07 Forfatter: Jesper Skov
Har snakket med nogle andre omkring dette, og vi er også kommet frem til muligheder, som at tilbyde dem lidt gratis annoncering, hvis de har flyers liggende. Så er der jo også muligheden at tage rundt i nybyggerier og smide flyers i postkasserne (og kollegier samt ungdomsboliger er også en mulighed).





Umiddelbart synes jeg at du skal droppe ideen med at dele flyers ud på kollegier og ungdomsboliger, da det er ofte er studerende uden de store midler til at bruge en masse penge på at style deres bil for, der bor der (hvis de overhovedet har en) - så det ville du måske kun få lidt hits ud af og så kan midlerne nok godt bruges bedre... jeg mener hvis du skal få styling forretninger med på ideen skal der jo være en gulerod i form af salg for dem, men held og lykke med det.

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR





Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René. Tak for det, og ja - tror heller ikke selv vi vil få så meget ud af at dele dem ud der, så vil nok kigge efter butikkerne.

Men folk, kom endelig med gode idéer ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Hvad med at få hjælp fra en af de helt store... thansen... I kunne som start fokusere på at lave guides og artikler om produkter som sælges ved thansen. Til gengæld skulle thansen have jeres brochure/flyers liggende i et antal butikker, evt. dem alle.

Måske er det et lidt for stort mål til at starte med, men bare et forslag fra min side.

 

Mvh Tobias 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias.

Det var faktisk en rigtig god idé. Dog e thansen ikke lige kendt for en vildt god kvailtet, men det er værd at overveje - målgruppen er der jo. Det samme med at lave guides/artikler om deres produkter, kan jo evt. også bruges i andre sammenhæng.. Tak :-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

 

Jeg sad lige og læste dit indlæg..Var det ikke en mulighed at prøve med Loo-Ads??.

 

Da det jo som sagt er billigt og virker.

 

Hilsen

 

Rahbek Group Loo-Ads

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)