Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop reklame.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er med til at udvikle og adminstrerer en webshop med erotiske produkter og ville høre om nogle herinde havde nogle gode forslag til at få flere kunder til shoppen, og flere besøgende.

Lige nu benytter vi os af Google Adwords, men med et småt budget så det giver ikke det helt vilde besøgsantal, vi ligger på omkring 15-20 unikke besøgende dagligt (Ca. 20-35 besøg dagligt inkl unikke)

 

Mvh. René

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Hvis du stadig leder efter billig reklame for din webshop, kan det være det dette har din interesse:

Jeg har et tilbud til dig, hvor du kan få din webshop synliggjort for næsten ingen penge. Jeg er nemlig ved at starte en ny hjemmeside op, som du kan se her: http://gaetprisen.rhs01.dk

Ved at oprette en konkurrence på gætprisen.dk, får du alle disse fordele:

-          Reklame for et af din virksomheds produkter. Der vil på Gætprisen.dk være både et billede og en beskrivelse af dit produkt samt et link til din hjemmeside.

-          Du når ud til brugere, der har interesse i dit produkt. Alle de brugere, der har deltaget i din konkurrence, har på denne måde udvist interesse for dit produkt. Alle disse brugere får du igen kontakt til, når konkurrencen er slut, gennem den mail deltagerene modtager. Der i er som før nævnt både et billede af dit produkt, produktets tilbudspris og et direkte link til din hjemmeside, så brugerne kan købe din produkt.

-          Mere trafik på din hjemmeside. Mange af Gætprisen.dk’s brugere vil gå ind på din hjemmeside, når de skal deltage i din konkurrence, for at finde information om prisniveau. Det gør at de bevæger sig rundt på din hjemmeside, hvor muligheden for at de falder over et andet produkt, og køber det, også er til stede. Der skabes på denne måde også kendskab til din hjemmeside som helhed.

-          Vedvarende reklame på Gætprisen.dk. Når konkurrencen er afsluttet, kan man efterfølgende se den under ”afsluttede konkurrencer”. Din virksomheds produkt og hjemmeside fortsætter altså med at være på Gætprisen.dk nogen tid efter konkurrencen er afsluttet. Der vil også blive lagt et link til din hjemmeside på Gætprisen.dk under ”samarbejdspartnere”.

 

Hvis det har din interesse er du meget velkommen til at kontakte mig på enten gaetprisen@hotmail.com eller 31 90 97 40.

 

Venlig hilsen Tabita Zinck.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)