Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing af Gulplade bil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nogen der kender et godt og billigt sted at lease gulplade bil til ren erhverv?

Det må meget gerne være gen/re-leasing, men skal helst være enten stationcar

eller 4 hjulstrækker.

Nogen forslag??

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

altså vi fik et ok tilbud fra bmc auto men det var godt en kampagne de kørte på opel vivario varevogne. men du kan jo lave en standart mail med dine ønsker, dit behov og hvad der nu plejer at være standart bemærkninger når man vil lease. og så sende mailen rundt til nordania, og hvad de nu hedder. ps jeg ved mercedes kører nogle kampagne tilbud pt. vist nok både til privat og erhverv. de skulle vist være billigst i leasing hvad angår mercedes.  håber det hjalp lidt på vej

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er utrolig mange du kan få et godt tilbud i øjeblikket, da mange er tvunget til at give fantastiske priser på det, for at kunne komme af med nogle biler.
Jeg ved ALD bilsalg er til at handle med, har nogle gode priser, og har altid hørt godt fra folk omkring leasing af biler hos dem.

//Martin Larsen

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i øjeblikket har mange leasingselskaber en masse biler at vælge imellem, især hvis det er en brugt du leder efter. Umiddelbart kan jeg komme i tanker om følgende; www.ald.dk, www.nordania.dk, www.sacleasing.dk

I sær www.sacleasing.dk's forside ser interessant ud!

 

Morten

www.skolesmart.dk

Morten

www.skolesmart.dk

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle 3...

Det var nu også dem jeg selv havde kigget på, men der  florere jo tit rygter om ekstra gode Tilbud :-)

 

 

Go aften

Multihouse

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på hvis du tager kontakt til en af de selskaber, så kan du få en endnu bedre pris end den de har oplyst på deres sites...

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

glæder mig til at høre nærmere om hvad du finder ud af Big Smile husk nu hvis du skulle stå med en ødelagt frontrude som skal udskiftes. www.rudefix.dk vi har samarbejde med nordania og andre leasing og forsikringsselskaber. ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sige det på godt dansk er er sac en værre gang lort hele vejen i gemmen

Hvad søger du sådan mere præsis

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)