Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TEKSTIL TRYK

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal snart hr trykt nogen nye designs for mit lille brand CHAPTER XIII CLOTHING.

Vores designs er blevet lidt mere voldsomme, og jeg er kommet i tvivl om hvilken trykmetode jeg skal bruge.

Her er et link til et af vores nye designs: http://www.billedeupload.dk/photo/2009-05/c5cc2c88/2.jpg.html

 

Hvilken trykmetode er bedst at bruge her? Hvem kan lave det? Hvad er prisen?

 

 

MVH

 

Mads Olesen

Chapter XIII clothing

www.chapter13.dk

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

 

Hvis det er kollektions prøver og mindre produktion vil digitalt tryk være en løsning, da det er hurtigt og fleksibel.

 

CaPriCo Design kan  tilbyde digital tekstil tryk, som er speciel velegnet til de nye trends med digital billeder der indarbejdes i et Design, som Molo er et god eksempel på.

 

CaPriCo Design anvender kun vandbaserede og miljørigtige inks med et højt ægthedsniveau som vask, gnid og lysægthed. Med denne teknologi har vi mulighed for at trykke de fleste tekstilkvaliteter, som blandt andet bomuld, polyester, uld og silke

 

Venlig Hilsen

Carsten P Jensen

mobil: 20911485

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

 

Hvis det er kollektions prøver og mindre produktion vil digitalt tryk være en løsning, da det er hurtigt og fleksibel.

 

Vi kan  tilbyde digital tekstil tryk, som er speciel velegnet til de nye trends med digital billeder der indarbejdes i et Design, som Molo er et god eksempel på.

 

CaPriCo Design anvender kun vandbaserede og miljørigtige inks med et højt ægthedsniveau som vask, gnid og lysægthed. Med denne teknologi har vi mulighed for at trykke de fleste tekstilkvaliteter, som blandt andet bomuld, polyester, uld og silke

 

Venlig Hilsen

Carsten P jensen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Send en fil med størrelse og antal til

tex-2@tex-2.dk

og jeg skal give dig en pris. på digital tryk

86846233

Lars

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan sende mig en mail på:

herning@imageprint.dk

Send billedet plus størrelsen på det så skal jeg sende dig en pris.

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
UPDATE! Har. Startet og indkøbt eget trykkeri....

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

må  jeg høre havd du har  købt ? Eget trykkeri lyder interessant for mine lille butik.!

Hilsen

Andree

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe i er også velkommen til at købe mit trykkeri og tøjet.... ;)

Har da trykmaskiner og en masse tøj, og butiksinventar... Det er elt vildt billigt, men det er op til jer.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
lofogo:

Hej ,

må  jeg høre havd du har  købt ? Eget trykkeri lyder interessant for mine lille butik.!

Hilsen

Andree

Jamen har købt ind så jeg kan lave silke tryk og transfer tryk. Det er silketryk jeg har brugt til vores egen linje, og det er helt klart det der føles og holder bedst. Så nu trykker jeg også en smule for andre. Jeg har fjernet alle de dumme "opstarts gebyr" som man altid skal betale hos de store trykkerier, og jeg har også fjernet minimums grænsen for hva en bestilling skal være på. Så man kan sagtens bare få trykt 1 stk af et eller andet. Så jeg laver rigtig meget for de små firmaer, klubber, bands osv. Jeg vil dog sige at det ikke er noget du bare skal kaste dig ud i og købe, da det ikke er Et skide nemt håndværk. Jeg har selv arbejdet hos en tekstil trykker i 3 år.

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)