Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail program til nyhedsbreve, hvad skal jeg bruge?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge på www.mailinglist.dk - Du kan starte med at prøve det gratis og er det interessant kan du få 10.000 udsendelser helt gratis ved at skrive amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen der har nævnt www.mailchimp.com !

Campaign Monitor og Mailchimp er vist nok markedets 2 største (og bedste) spillere

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bob

Jeg har brugt www.constantcontact.com og synes det er helt genialt. Super brugervenligt, voldsomt mange muligheder og virker helt upåklageligt. 

De andre programmer jeg har kigget på, halter alle på bruger-venlighed. Synes det er helt tosset at man skal være it-nørd for at kunne lave et nyhedsbrev.

Bedste hilsner

Betina

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er god til engelsk så er constantcontact.com rigtig godt.

Bedste hilsner Betina

Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej Bob

Jeg overvejer pt meget stærkt at anvende løsningen ProNews fra VK Data - se www.pronews.dk. Grunden til at jeg vælger netop den, er at løsningen er utrolig brugervenlig og fleksibel. Samtidig er det en løsning jeg kan vokse med. Nok en af de mest professionelle på det danske marked. Systemet er billigt at komme igang med, og priserne yderst rimelige.

Ejner

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Ejner, hvor er det dog latterligt at du forsøger at få det til at se ud som om du lige tilfældigt er faldet over pronews og nu selv "overvejer at anvende" løsningen. Hvorfor siger du ikke bare at du arbejder i VK Data som sælger af selvsamme produkt?

http://www.vkdata.dk/vk-data/medarbejdere/

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger www.ymlp.com - kan især anbefales, hvis du sælger rigtig mange mails. Jeg har forhandlet mig til en pris på 1$ per 1000 e-mail-credits (svarer til 1000 afsendte e-mails).

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Uffe

Ja, du har ret - det er ikke for smart!

Det var nu heller ikke for at være "smart" at jeg skrev mit indlæg, for rent faktisk er det jeg skriver nøjagtigt sådan som jeg så, og stadig ser, markedet for disse produkter. At jeg så er blevet så begejstret for produktet at jeg laver lidt freelance for VK Data er jo - som du også korrekt påpeger - kompromitterende for mit indlæg.

Men jeg prøver nu ikke på at få det til at se ud som om jeg "tilfældigt er faldet over" løsningen. Jeg har undersøgt markedet og synes produktet er virkeligt godt. Og jeg overvejer stadig at anvende løsningen i forbindelse med en af mine andre virksomheder.

Men tak for din kommentar - det duer ikke at have to kasketter på og det tar' jeg selvfølgelig til efterretning og beklager.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejner:

Hej Bob

Jeg overvejer pt meget stærkt at anvende løsningen ProNews fra VK Data - se www.pronews.dk. Grunden til at jeg vælger netop den, er at løsningen er utrolig brugervenlig og fleksibel. Samtidig er det en løsning jeg kan vokse med. Nok en af de mest professionelle på det danske marked. Systemet er billigt at komme igang med, og priserne yderst rimelige.

Ejner

Christ.... Som Uffe påpeger: Hvor er det et ynkeligt indlæg, der ikke er værdigt til at være her på Amino.

Mht hvad man skal være opmærksom på med nyhedsbrevsystem, så vil jeg sige, at du skal være i stand til at måle, hvor mange, der åbner din mail og hvor mange der bouncer. Du skal også kunne split-teste dine emails.

Personligt er jeg blevet super-glad for MailChimp, der kan integreres med ret meget. Specielt lækker er deres Google Analytics 360 plugin.

 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejner:

Hej Bob

Jeg overvejer pt meget stærkt at anvende løsningen ProNews fra VK Data - se www.pronews.dk. Grunden til at jeg vælger netop den, er at løsningen er utrolig brugervenlig og fleksibel. Samtidig er det en løsning jeg kan vokse med. Nok en af de mest professionelle på det danske marked. Systemet er billigt at komme igang med, og priserne yderst rimelige.

Ejner

 

Hej Ejner! 

ProNews er jo ikke noget eget system - du/i videre formidlere jo bare systemet - det system pronews køre på er jo www.apsis.dk som er et udemærkede svensk system, som har base i mange lande efter hånden, Norge, Sverige, Danmark osv.

Men der findes jo masser af nyhedsbrev/e-mail marketing systemer rundt omkring i verden... der er ikke til at sige hvilken som er bedst eller man bedst kan lide... Alle er jo bygge op ens, dog med forskellig funktioner og grafisk interface.

Men i udgangs punket er alle systemer ens, de er skabt for at sende mails til en liste af bruger.

 

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)