Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY VURDERING

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hej Igen Aminoer



Jeg undskylder meget at jeg ikke har svaret på nogen af de svar jeg fik på min tråd : SIG JERES MENING.



Jeg har suget til mig af alle de gode råd og vil gerne takke jer alle.



Jeg har ændret design og andre småting på shoppen og arbejder videre med



alle de andre råd der kom.



Når i har tid kunne det være sjovt at høre om i synes at mine ændringer er positive.



 



Endnu engang tak for alle input.



 



M.v.h.



Lars






Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kører stadig frames. Det er stadig det vigtigste at komme af med.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

Jeg er klar over at det ikke er det smarteste med frames , men

jeg er ikke klog nok til at ændre det. Shoppen er en Dandomain webshop og

vi er godt tilfreds med alt (undtagen naturligvis frames vs. søgemaskiner).

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vil jeg på det kraftigste anbefale dig at hyre nogle der kan. Jeg er sikker på at det er givet utroligt godt ud.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig, når jeg køber noget over Internettet går jeg uden om sider der anvender frames. Det er vigtigt at jeg føler at jeg kan stole på web-shoppen jeg handler hos. Hvis der er brugt frames viser det at kodningen af siden ikke er gennemtænkt og skaber derfor tvivl om resten er i orden hos den pågældende shop.  Dette gør sig især gældende ved mindre firmaer da de ofte er forholdsvis ukendte og derfor sjældent har den samme goodwill som de mere etablerede firmaer kan have.

/Anders



Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syndes du skulle ofre lidt penge på at få lavet topbanner samt logo som relatere mere til butikkens varer..

Første indtryk er at det er en it-bogsåutik men de sælger sørme en 4 takt buskrydder "så er det slut med lednings kaos under bordet, men hvorfor sælger de ikke computer? mystisk it-butik..!
– Så ser jeg logoet "Hus Have Hobby" ahh... derfor de ikke sælger computer! "klapper mig selv på skulleren".....


Jeg vil gerne komme med nogle forslag samt et fint lille tilbud .. Ellers er der mange dygtige folk her på Amino...

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. frames tror jeg ikke de afholder kunder fra at købe generelt .. .hvor mange danskere ved hvad det er  - max. 1 % vil jeg tro.

 

Det største problem er nok søgemaskine optimeringsmulighederne .... de er strax værre (ved jeg af erfaring, da vi selv har en shop fra Scannet - og en hjemmeside fra DanDomain).

Martin
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det handler nu ikke om at man ved hvad frames er, det har mere med opbygningen og derved brugervenligheden af siden af gøre. For mig at se handler det om at gøre det så let som muligt for brugeren at anvende en side og brugen af frames trækker i den modsatte retning. Det er altså ikke kun i forbindelse med søgamaskineoptimering at brugen af frames er et dårligt valg. Du har ret i at det er de færeste brugere der ser frames som en grund til at vælge en vælger en anden side, det er mere de følger frames har på brugevenligheden, der måske får dem til at vælge en konkurrent. Det er så bare mig der er lidt arbejdsskadet  

 

Frames kan bl.a. skabe disse problemer:


  • kan forvirre brugerne (flere scroolbars)
  • kan skabe problemer med at udskrive sider  
  • navigation virker måske ikke som tænk ("gå side tilbage" / "gå side frem")  
  • føj til foretrukne virker ikke efter hensigten 
  • mange ser dem som gammeldags (incl. mig selv)
  • hvis andre ønsker at linke til en underside på dit domæne kan de ikke
  • problemer med at reloade sider indsat i frames



/Anders

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

 

Jeg langede i sin tid ud efter bla. din lange menu i venstre side.

 

Farverne på siden har du ændret på, og selv om jeg ikke helt kan huske de gamle farver (grøn?), synes jeg de nye giver et bedre førstehåndsindtryk.

 

Mht. til menuerne i venstre side, er det næsten synd at folk ikke kan se hvorledes de var før. I mine øjne en helt klar forbedring, både at der er færre top-menu punkter, og måden de folder sig ud og kollapser igen. Plus at du nu ikke længere har fx. værktøj inddelt efter producent. Rigtigt godt.

 

Hvis din side iøvrigt virker er jeg ikke sikker på hvor mange der går op i om du bruger frames. Men prøv nu at se hvor langt du kan komme med at komme opad i søgeresultaterne (på fx. google) på søgeord som "havetraktor". Lav nogle statistikker over hvor mange besøgende du har, og hvor stor en procentdel af dem der lægger en ordre. Ligger dette på 1-2% vil jeg mene at du er godt med, og kan begynde at kigge på at skabe mere trafik til siden. Er den under 1% skal du nok kigge på om der er noget designmæssigt der afholder folk fra at lægge ordrer.

 

Mvh Jesper

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ikke for at virke ond eller noget, men jeg har et par punkter som jeg syntes ikke rigtig fungere.

 

1. Overskiften/navnet har en helt useriøs skrifttype.

2. Hvide billeder i forskellige størrelser fungere ikke på en blå baggrund

3. Billederne i topbanneret ligner noget der er hentet ind fra word

 

Jeg tror vist det var det.

 

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)