Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken voks/shampoo bruger du?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

 

Jeg er medejer af siden www.billigvoks.dk og er meget interesseret i at høre, hvilken voks/gele du bruger og evt. plusser og minusser ved den.....

 

Da vi er ved at opgradere siden nytter det ikke noget at kommentere selve siden, men efter første september er konstruktiv kritik meget velkommen...:-)

 

Rune

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey du..

Jeg bruger d:fi Styling Cream. Den med det stærkeste hold, og et grønt låg..

Den er virkelig optimal!.. Et supert produkt.. Hvis i skal til at købe ind til jeres shop, så må i meget gerne købe den...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe jeg kom lige til at tænke på den gode Niels Hausgaards sang om da han fik forvirret damen i Brugsen (tror jeg) fordi det eneste han kunne sige om den shampoo han behøvede var, at den skulle være til måget hår.

Jeg bruger minirisk fordi det vel er sundt og ikke klæber til fingrene efter tre håndvaske.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger også D:FI - Få den i jeres webshop, og i har fået mig som kunde!
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rune )

Jeg bruger for det meste renati (strong) - den lugter (skulle man bruge udtrykket dufter) udemærket, og passer godt til mit hår. Jeg har dog forsøgt lidt for nylig med både Keune og Renati Rock Hard - som også er meget gode. Startede i sin tid med at bruge ID, men føler at Renati er en smule bedre til min hår-type.

Siden jeg for første gang prøvede Osis Surf Up har jeg været bidt af den. Troede aldrig jeg kom til at bruge spray i mit hår, men surf up virker perfekt. Den er god inden man putter voks i, og bliver håret lidt kedeligt hen ad dagen kan et pift surf up gøre det godt igen ;-)

Efter at have prøvet lidt forskelligt, så tror jeg faktisk det er en smagssag. Forskellige hårtyper og forskellige voks, næsten ligesom med undertøj.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen voks her (man er vel ved at blive skaldet ) ...og shampoo''en er naturligvis enten økologisk fra Urtekram eller som regel den EU-blomstmærkede Tusindfryd fra Irma hhv. Netto''s blomstmærkede  (og hér mangler jeg så en af de gamle smilyes med glorien, som jeg gerne vil pudse ).........men nu nærmer jeg mig også de 40......

 

Så altså, hvis du får noget miljømærket inden for dørene (der findes også nogle dyre, lækre produkter indefor denne kategori, som bl.a. forskellige saloner i Kbh. bruger), så er det da ikke utænkeligt at jeg vil kigge indenfor i din shop ;-) 

 

 

Martin
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skiftet voksen ud med Nivea Creme. Jeg fik vildt irriteret hovedbund og fandt ud af at det faktisk fungerede fint med Nivea.

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vokser ikke mit hår - det klarer det selv

Jeg bruger den nærmeste shampo, hvis den ikke dufter af syntetiske fyrnåle.

 

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger hverken voks eller shampoo, men Pantene pro V-balsam. Hvis man undlader at bruge shampoo i cirka en uge men skylder sit hår grundigt i lunken vand hver dag, så bliver håret selvrensende og får en struktur, så man ikke behøver voks, med mindre man vil have det til at stritte helt unaturligt. Det er så stadigvæk en god ide at bruge balsam :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger Matas mud-voks. Det er super billigt (ofte på bud til 30 kr, ellers 44,95), det lugter ikke, og er til at vaske ud.
http://www.matas.dk/Til+m%C3%A6nd/Styling/Mudvoks++uden+parfume.htm

....og så kan det få bugt med det mest umulige garn

Brugte Renati før, men med ovenstående som virker lige så godt er der råd til et par ekstra fadøl hver måned

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)