Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken voks/shampoo bruger du?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har gennem lang tid brugt Sebastian Xtah Crude Clay, men har på det seneste også prøvet med Matas Mud. Synes faktisk ikke der er den store forskel - ud over lige prisen 240,- kontra 40,-...!!

 

Nu har jeg dog lige været en tur i Hong Kong og her har jeg købt et par bøtter Sebastian til den billige pris af kr. 70,-.... Man kan spørge sig selv hvordan den så kan koste 240,- i DK 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Harj ikke selv prøvet Sebastian Xtah Crude Clay, men har hørt fra venner at den skulle være god. Ang. det du havde købt i hongkong - så vil jeg ikke gøre mig klog på noget, men hvordan kan det så være en mobil koster det den gør i hongkong, og det den gør i danmark?

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2006 09:28:34
Forfatter: netMedia.dk
Bruger Matas mud-voks. Det er super billigt (ofte på bud til 30 kr, ellers 44,95), det lugter ikke, og er til at vaske ud.
http://www.matas.dk/Til+m%C3%A6nd/Styling/Mudvoks++uden+parfume.htm

....og så kan det få bugt med det mest umulige garn

Brugte Renati før, men med ovenstående som virker lige så godt er der råd til et par ekstra fadøl hver måned


Vil da lige nævne at de netop nu har den på bud i min lokale Matas til kun 24.95 - dejlig billig!
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger Sebastian Xtah Crude Clay eller Osmo Essense Clay Wax. Det er ikke de billigste produkter, men håret sidder, som det skal, og det er vel hele pointen. Personligt holder jeg mig altid til clay wax, da det, synes jeg, holder håret bedre, ligesom håret ikke kommer til at se fedtet ud.

Begge produkter findes i jeres webshop, og det bør de uden tvivl blive ved med. Jeg har faktisk ikke engang handlet der endnu, selvom jeg har set siden flere gange, men som regel får jeg først købt voks i sidste øjeblik, og så betaler man gerne differencen, så man undgår ventetiden.

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Smart idé med salg af voks og shampo, har jeg ikke set før. :)

Nu har jeg ikke så meget hår på hovedet mere, men brugte før i tiden Crew, som var virkelig god. De sælger den hos de fleste frisører.

Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen....

 

Til jer der bruger D:fi, så arbejder vi på at få en aftale med dem igen.... Sidste gang vi havde dem gik det galt, da de ville diktere vores priser, men vi er vel også blevet ældre også må vi bare æde den kamel...:-)

 

 

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa vi skriver udelukkende ud fra vores personlige erfaringer med voksen, men selvfølgelig hvis man bruger rigtig meget ad gangen så er det ikke så let at skylle ud...:-) En finger-regel er, at man ikke bør bruge mere end hvad der svarer til en ært til normalt længde hår og lidt mere til længere hår (det giver vel sig selv...;-)) Så husk at varme det godt i hånden først før du fordeler det jævnt i håret, så er det også lettere at skylle af hænderne bagefter....
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Troels jeg bruger også selv udelukkende Clay-vokse, hvilket nok hænger sammen med, at jeg ikke har det samme shine-behov, som da jeg var yngre.... Men det er jo en smags-sag...;-)
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)