Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan De stille en bankgaranti på 20 millioner ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et kæmpe projekt, med super potentiale, hvis De har mindst 20 millioner i bankgaranti.

Interreseret i at hører mere, så skriv i tråden, send en privat besked eller ring på 31159978

Vi er kun interesseret i seriøse henvendelser.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal de 20 mio stilles som sikkerhed for? - Man stiller jo ikke en bankgaranti uden en eller anden modpart, som kan kræve denne udbetalt når visse betingelser er opfyldt eller ikke opfyldt.

Så reelt er det vel en investering på 20 mio du søger? - Eller en meget blåøjet millionær der gerne vil risikere 20 mio?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Garantien skal bruges som sikkerhed for at pengene er der, det er ikke det beløb investoren skal betale ellers kommer artisterne ikke.

Investoren skal primært ligge en lille del som forskud til artisterne og resten vil Billetlugen betale til dem når de optræder.

Så vi søger investorer som er villig til at stille en bankgaranti og betale forskuddet.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fandt jeg din anden tråd : http://www.amino.dk/forums/p/60240/366887.aspx#366887 som jeg formoder der er en vis sammenhæng med.

Til det vil jeg sige at det er håbløst op af bakke at få det på plads og få solgt 100.000 billetter med så kort tid inden det skal afholdes, og så midt i sommerferien..

Og så har jeg stadigvæk ikke forstået hvorfor der skal stilles en garanti på 20 mio hvis man blot skal betale et lille forskud?

Hvad så hvis der sælges færre billetter end forventet, hvem skal så dække det (sandsynligvis store) underskud der kommer?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu havde læst indlægget ordenligt igennem, så havde spørgsmål været overflødigt.

For at vi kan få kontrakter hjem fra USA, kræver det at vi stiller med en bankgaranti, så kunstnerne kan se at vi er gode for pengene. Derfor gør vi selvfølgelig det.

Forskuddet skal så overføres inden de kommer. Restbeløbbet tager vi ud af billetsalget.

Og hvad din sans for realisme angår (igen) så tror jeg ikke du kender meget til vores setup go hvad vi har på plads gør du ?

Underskud vil der ikke blive noget af, da undersøgelser viser at interessen er meget stor i at få Eminem til Danmark. Fans har allerede fået vind omkring koncerten. Billetlugen synes også det er realistisk at kunne få udsolgt.

Så hvis du kun kan komme med negative indlæg, så skulle du måske finde et andet sted.

Vi er fortrøstningsfulde og har hele baglandet på plads. Vi mangler bare nogle store spillere, som kunne være interesseret i at støtte den del af projektet. Vi har skam små investorer på plads til andre dele af projektet.

Så herfra er det kun knæk og bræk tilbage.

Var det svar nok for dig ?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror at der en lille misforståelse omkring bankgaranti.

Den der udsteder garantien kommer til at betale de skyldige beløb såfremt indtægterne ikke dækker. Der er derfor ikke noget "bare" i at stille en sådan garanti. 

Medmindre der er et set-up der fra start har taget hensyn til garantistillerens forventelige krav, så virker det lidt "omvendt" at have aftalt med Billet-net m.fl. omkring betalingsdelen inden garantien er på plads.

Men det er da frisk gået, og om ikke andet høster i en masse erfaringer på området som kan gavne jer senere.

/Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security I/S skrev :

Hvis du nu havde læst indlægget ordenligt igennem, så havde spørgsmål været overflødigt                                                                  

Og hvad din sans for realisme angår (igen) så tror jeg ikke du kender meget til vores setup go hvad vi har på plads gør du ?       

  Så hvis du kun kan komme med negative indlæg, så skulle du måske finde et andet sted            

 

TILLYKKE VISION SECURITY :

Så hoppede I i med begge ben...   Sådan et svar sender man da ikke ud...   Det er ganske enkelt for amatøragtig at svare i den retning.  En mulig investor har betydelig mere diplomatisk sans.

Amino er et åbent forum.   Parolen er den som nogen endda opdrager deres børn med   :    hvad du giver - får du igen....                 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Vision Security I/S:

Hvis du nu havde læst indlægget ordenligt igennem, så havde spørgsmål været overflødigt.

Jeg synes ikke at indlægget besvarer mine yderst relevante spørgsmål, hvilket er grunden til at jeg stiller flere spørgsmål.

Vision Security I/S:

For at vi kan få kontrakter hjem fra USA, kræver det at vi stiller med en bankgaranti, så kunstnerne kan se at vi er gode for pengene. Derfor gør vi selvfølgelig det.

Det er naturligvis forståeligt at de gerne vil være sikker på at få deres honorar for at spille.

Vision Security I/S:

Forskuddet skal så overføres inden de kommer. Restbeløbbet tager vi ud af billetsalget.

Og hvis billetsalget ikke går som forventet, så formoder jeg at bankgarantien skal dække det underskud arrangementet i så fald giver.

Vision Security I/S:

Og hvad din sans for realisme angår (igen) så tror jeg ikke du kender meget til vores setup go hvad vi har på plads gør du ?

Nææh, jeg kender faktisk ikke mere til jeres setup og hvad i har på plads, andet end det der står i de to indlæg her på Amino, og det er ikke meget at vurdere jeres koncertkoncept på. Dette er også en grund til at stille yderligere spørgsmål.

Vision Security I/S:

Underskud vil der ikke blive noget af, da undersøgelser viser at interessen er meget stor i at få Eminem til Danmark. Fans har allerede fået vind omkring koncerten. Billetlugen synes også det er realistisk at kunne få udsolgt.

Jeg tror ikke der er virksomheder der planlægger underskud, så naturligvis er det ikke jeres plan at det skal give underskud, men er jeres break-even realistisk, set i forhold til at der er X tusinde danskere på ferie lige netop de to dage i planlægger jeres koncerter.

Hvad har billetlugen at miste på at I ikke får udsolgt? - De tjener jo penge uanset om arrangementet bliver afholdt eller ej, blot der sælges billetter gennem dem.

Vision Security I/S:

Så hvis du kun kan komme med negative indlæg, så skulle du måske finde et andet sted.

Jeg synes ikke mine indlæg er negative, nærmere konstruktive og et forsøg på at finde ud af hvor de 20 mio skal forsvinde hen hvis alt fejler.

Vision Security I/S:

Vi er fortrøstningsfulde og har hele baglandet på plads. Vi mangler bare nogle store spillere, som kunne være interesseret i at støtte den del af projektet. Vi har skam små investorer på plads til andre dele af projektet.

Hvad får den store investor ud af sin investering på 20 mio?

Vision Security I/S:

Så herfra er det kun knæk og bræk tilbage.

Tak i lige måde, jeg er spændt på at se hvad I får stablet på benene til sommer.

Vision Security I/S:

Var det svar nok for dig ?

Det var ihvertfald en start :-)

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security I/S:

Så hvis du kun kan komme med negative indlæg, så skulle du måske finde et andet sted.

Tak for din udemærkede demonstration af at dit koncept ikke kan holde til kritik. :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne gavne interessen for en evt. investor hvis du fortalte hvad han kan forvente af benarbejde fra din side, og hvori DIN risiko med arrangementet består.
Om du blot har ideén til en super-koncert, men ingen midler du selv kan binde i projektet, eller om du har sat hus, bil, ægteskab og alt ind på at få det til at give overskud.
Hvad har du brugt de 8 måneder på?
Er det bestået i at maile lidt med forskellige udbydere af tjenester som kun kan tjene penge på dit arrangement, eller har du lavet en forretningsplan, udarbejdet logistik for mad, sanitet, hygiejne, sikkerhed indenfor/udenfor, transport, markedsføringsplaner, polititilladelser.

Ting som du ikke skal uddybe ned i detaljer her på Amino - hvis du gjorde ville det gavne dig - men du bør for din egen skyld uddybe dit projekt så meget som overhovedet muligt, ellers kommer du bare til at lyde som ja rent ud sagt, en skør mand med en koncert-idé.

(Det har jeg også selv været, og det var i meget mindre målestok, jeg stoppede projektet igen da jeg fandt ud af hvor meget Koda/Gramex ønsker at få ud af alt mit arbejde.)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)