Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til kildevand

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amigos,

Jeg er på jagt efter et navn til et lille projekt jeg går og eksperimentere med.
Så jeg mangler et navn at klistere på kildevandsflaskerne, navnet skal være nyt & anderledes i forhold til de nuværende der er på markedet... Navnet må godt være sjovt, så folk får et lille smil på læben, samt det også gerne må være internationalt..

Jeg har ingen planer om at forsøge at indtage kildevandsmarkedet, det er blot et lille garageprojekt jeg har gang i

Håber i kan være behjælpelige med at løse mit problem, for nu har jeg efterhånden brugt langtid på at finde noget på egen hånd...

På forhånd tak,

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - folk drikker det stadig og tror ikke det går af mode lige foreløbigt.

Hvad sker der hvis man putter en fisk i kildevand? den begynder at grine!

Kildevand - Føj hvor det kilder

Eller måske skulle du lave noget underholdende med alle folks foredomme. Kildevand - Betal for flasken og få vandet gratis!

// Jesper Skov

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne kalde det for Dybt Vand.

Så kunne du have forskellige filosofi-citater på etiketterne.

 

Du kunne også kalde det for Hanevand - og have et fint billede af en kok (altså en hanhøne) på.

 

Måske "Ildslukker til små brande (og tørst)" - det kunne give lejlighed til at bruge en rød etiket i stedet for den evindelige blå. Du kunne så have en overdrevent saglig beskrivelse af hvordan man bedst slukker en brand med ½ liter vand, og en disclaimer, som overseriøst tager forbehold for, hvor små brandene må være, for at ildslukkeren virker.

 

mvh Hans

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig, der må være et twist. Selv ville jeg gerne drikke "Whater?". :)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med : Kilde V-and   og så have en and som logo !!!!!!!!       mere til dansk marked  --  til det Int. : Pure Water  og så  så bruge farven grøn på etiketten  - det er jo miljø farven
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gode navne i er kommet med - Just Keep em'' coming

Jesper, for satan jeg flækkede af grin af det navn du foreslog... Det burde sætte gang i latteren blandt folk :)

Men har ikke endeligt besluttet mig, så kom blot med flere forslag :-)

Det er en anelse genialt at bruge en anden etikettefarve end de andre producenter, skaber da ihvertfald en positiv effekt, med at folk kan se noget "Anderledes"... Godt set Hans & Peter :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det første der faldt mig ind var ordet delightful. Det er ikke specielt sjovt, men det beskriver noget rart og dejligt... Måske navnet til din nye kildevand :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)