Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide ??. Er der interesse i dette ?.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen alle i fabelagtige fantastiske og kreative aminoer.

Jeg har i de sidste 2 aar haft ide om at invitere kunder til Kina / Shenzhen naer gransen til Hong Kong men har vaeret i tvivl om folkets interesse for denne indkobs hjaelp og oplevelse for livet.

Kundel vil faa. kost og logi i  DVS. eget vaerlse med dobb. seng saa der er ogsaa plads til partneren + tillaeg, fuld pension af vaadt og tort , fri transport (taxa) til indkobsstederne i alle 7 dage,,( hvis det er 1 uge kunden har bestildt ) inden for bygransen (Shenzhen) + afh. og tilbage transport til Hong Kong hvis det er der kunden har valgt at lander - det er det billigste +  min hjalp, dansk engelsk + kinesisk kvindelig tolk,lidt engelsk, kinesisk og forhandler med leverandoren + en kinesisk kvindelig service hjalper til tojvask, madlavning, rengoring med mere.

Jeg forventer 1 uge til 1,000 EURO, + ???? EURO for partner, som betales til personalet her, kvitering gives.

Det kan selvfolgelig ogsaa vaere ferie med valgfrie besog hvor kunden selv betaler ekstra omkostningerne.

 

Jeg vil gerne hoere jeres meninger om de er posektive eller negative, ideer er meget velkommen.

Hav en god sommer i Danmark, her i Kina er der bare hedt nu.

Mvh. Jan Sorensen

 

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

Er du hermed officielt Aminos mand i Kina?  (hvor længe bliver du dér?)

Hilsen Anders, Aminos mand i Grækenland.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
He, jamen så byder jeg ind på titlen som Aminos mand i Sydspanien! :-)

Martin Simonsen

Global Estate

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, så tager jeg Indien..

 

Nu har vi dækket over en tredjedel af jordens befolkning, det er da en meget god start :)

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Jeg rejser tilbage til dk. om en maaned :-(

Og jo jeg kan godt vaere aminos mand i Kina,,,, naar jeg er her :-)

Mvh. Jan

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan,

det lyder som en helt god idé! Måske du endda kunne starte et rejsebureau med speciale i rejser til Kina. Lyder som om du har ret godt tjek på det land.

Jeg har ikke p.t. interesse i at tage afsted, men det kunne på sigt godt være en fed oplevelse sammen med muligheden for at få selvsyn for de mange (og af varierende kvalitet) produkter, som Kina til- (fald-)byder.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
En tur til Shenzen har længe stået rimelig højt på min ønskeliste. Det skulle dog absolut ikke være daseferie, men i det område findes der mange interessante producenter indenfor vores branche.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Nej daseferie er ikke lige vores speciale, vi klare det aktive.

Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan Sørensen..

 

Jeg vil gerne hjælpe dig med redigering og korrektur af tekster...når du får brug for det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)