Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalenderen er tom - gode ideer efterlyses

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ane.

Arbejdsløshedsstatistikker følges desværre ad med projektudbudet og som det ser ud lige nu kan det være svært at få øje på store, interessante byggeinvesteringer. De tomme sider i kalenderen kan udfyldes med pro bono projekter, konkurrencer, netværks- og kundepleje samt positionering på markedet. Disse tiltag kan på sigt munde ud i projekter som betaler de regninger vi alle sider med.

Du er rigtigt godt i gang med blog og Amino netværk. Jeg håber du fortsætter med at skrive og at det lykkes dig at stuve nogle projekter sammen via det. Din gamle hjemmeside ser også meget fornuftigt ud og hvis det er for uoverskueligt at lave en ny side ville jeg anbefale dig at henvise direkte til den gamle.

Personligt kender jeg ikke en eneste arkitekt der er gået ind i faget for pengenes skyld. Der må være en bedre måde at tjene penge hvis penge er målet for ens virke. Jeg synes dog at jeg skylder mine kunder og samarbejdspartnere at tage den økonomiske del af forretningen ligeså alvorligt som den kreative del.

Jeg glæder mig til at læse flere af dine indlæg på bloggen og på Amino og ønsker dig held og lykke med dine projekter. Forhåbentligt ser kalenderen sjovere ud inden alt for længe.

Mvh.

Rafal

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)