Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et site hvor man kan BLACKLISTE firmaer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kunne godt tænk mig og finde ud af om der findes et site hvor man kan blackliste firmaer, altså firmaer man har været rigtig utilfredse med.

Grunden til jeg spørg er jeg har lavet noget arbejde for en elektriker som ikke vil betale.
Gider ikke sende rykkere og blive ved, jeg ville være tilfreds hvis han bare kom på en såkaldt blacklist.

Så andre kan se de ikke skal benytte ham.

 

Great 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

#Great

En sundt og fornuftigt råd er at sende ham til inkasso, dine frustrationer og handlinger i en situation som denne vil bare medfører flere problemer for dig og et forum til at hænge folk ud på, medfører intet godt for nogen af parterne..

Så hiv din kunde til inkasso og kom videre :)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ind imellem bliver jeg også rigtig godt harm over nogle som ikke betaler.  Men derfra til at hænge ham ud på en site.... Den får du yderst begrænset opbakning til..  Du har dine rettigheder som alle andre i DK og det at være selvstændig har desværre nogle enkelte dårlige sider..  Du kommer ikke uden om at sende ham rykkere og derefter via inkasso eller advokat... Men at hænge ham ud på en en site, kan få yderst vidtgående konsekvenser.

Men gider du ikke sende rykkere, får du vist ikke noget og slet ingen ting hvis du blacklister ham...

 

hilsen

michael

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

GREAT

 

du har altid muligheden på anmeld håndværker, hvis dit krav er reelt, ellers lad være som tidligere skrevet.

 

 

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun tilslutte mig de andre.

Jeg har selv en kunde som skylder os penge. Jeg har bedt vores advokat om at tage sig af sagen, så jeg slipper for selv at tænke på det. Brug i stedet tiden på at tænke over hvordan du kommer videre med din virksomhed og dit liv. Døgnet har kun 24 timer og det kan ikke betale sig at spilde dem på den slags fjolser.

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer det helt an på hvor meget du har tilgode, en Advokat sterter ikke op før du har indbetalt typisk 5.000.- kr og er han så en proff. debitor kan du vente op til 2 år inden en sag er slut, og er der så penge, i de fleste tilfælde er der kun penge til advokaten, som du skal betale.

 

per

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tak for jeres input, i har sgu nok ret:)

Man bliver bare så irriteret, når man har brugt en masse timer på det.

 

Great

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyden som en kanon ide med sådan en side. Har for mange såm beløb ude og flyve. RKI har jo endelig sådan en side men det koste kassen. Mon ikke det er plads til en mere. Måske en som ikke ligger i danmark.

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)