Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print til Chip

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg ligger inde med verdens bedste produkt og vil gerne have dette fremstillet så småt som muligt.

Er der nogen derude der ved hvilket firma man skal hive fat i når man skal have lavet sin forholdsvis stor printplade med batteri om til en lille chip?

 

Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen derude der kender noget til firmaer hvor man kan få lavet dette?

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Micky

Vi har før fået lavet print hos Elprint, de kan godt lave flersidede print.

Men man laver jo som sådan ikke et print om til en chip. Alt efter hvad det er du har på dit print man man selvfølgeligt udskifte dem med nogle færdige komponenter, hvis de findes, og designe et print der passer til det.

Hvis du kan fortælle lidt om hvad det er på dit superprint kan jeg måske hjælpe dig til at finde nogle komponenter.

Mvh Benjamin

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en printplade med en række el komponenter som har en funktion, kan det godt erstattes af en eller et par chip. Ud over at lave et meget mindre print, skal microchippen også programmeres. Jeg laver denne slaks opgaver, såfremt der er tale om et større antal.

Men først skal vi finde ud af, om dit kredsløb kan erstattes af en eller flere chp.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu aner jeg jo ikke hvad dit kredsløb går ud på, men prøv at se på http://www.khepri.dk/testindex.html

Der ser du et lille EEG-instrument, jeg har konstrueret.  Det rummer temmelig mange funktioner indenfor bare 11 gram.

Hvis det, du ønsker, skal være så småt, så kan jeg måske hjælpe dig, - igen afhængigt af hvad dit kredsløb går ud på.

Venlig hilsen

Per Gaarde-Nissen

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)