Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radio/TV engros?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved ikke om tråden skal ligge her, men nu prøver jeg :)

 

Jeg er ny her på amino og også ny inden for salg. jeg har netop startet en virksomhed hvor jeg vil sælge IT-relateret udstyr og radio/TV + jeg vil yde support til private.

Men jeg er i tvivl om hvor jeg køber radio/tv til engros priser. nogen der ved det?

 

Med venlig hilsen

Jonas

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Det kan du gøre forskellige steder i Danmark, fx hos Ingram Micro Danmark. Kig nærmere på http://dk.ingrammicro.com/corporate/corporate.jsp

Dbh. Kasper

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed kunne være Rosenmeier. De har mange fladskærme´(og deres kundeservice er i top)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige napset denne fra en tråd jeg svarede på igår.

Håber det kan bruges.

henrik:

 Ingram Micro - IT

Tech Data - IT
Actebis - IT & AV
Rosenmeier - AV
DCS - IT & AV

Tilbehør
Boston - IT
Aurora Group - IT & AV

De fleste tilbyder dropshipping.

Det du skal være opmærksom på, er at størstedelen af IT forhandlerne bruger disse distributører, faktisk medfører at du på ingen måde kan konkurre på prisen, medmindre du har kapital til at købe i større mængder.

 

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det var et bedre svar end mit, og du har helt ret i betragtningen omkring priserne. Det er værd at bemærke i den her sammenhæng.

Dbh. Kasper :)

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

 

Mange tak for hjælpen og den hurtige respons.

Jeg tager lige et kig på siderne i løbet af dagen.

:)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder somom du har fat i den lange ende hvis du vil sælge til de kunder hvor du yder en form for support - de føler de handler et sikkert sted, og du kan stå inde for det produkt du sælger dem - ganske fornuftigt.

Det du dog skal være opmærksom på er at nogle producenter kun giver 1 års garanti, hvor du hænger på det sidste år over for kunden - derfor skal der prismæssigt være en relativ stor fordel for at handle engros.

Det jeg vil forslå dig er at tilbyde din assistance iform af opsætning og installation af feks AV produktet, og så vælge en forhandler der sælger b2c - feks proshop eller andre på markedet.

Det kan være du kommer til at betale 200,- mere for varen på denne måde, men du har derved 14 dages fuld returret, 2 års reklamationsret og de samme vilkår som din kunde ville forvente fra dig.

Hvorimod køber du b2b er du væsentlig dårligere stillet, uden returret og en væsentligt dårligere reklamationsret.

Held og lykke med det, og må du have stor succes :O)

Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Ja, jeg har overvejet st købe udenom engros handel. det er nok mere beregnet til når man køber store partier hjem så kan det nok godt svarer sig.

Og det med garantien var jeg ikke klar over, så dette bliver nok ikke den vej jeg skal. jeg har lige solgt to stk. tv, hvor jeg har købt dem fra proshop, og dette fungerede ganske fint :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)