Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statsautoriseret revisor til mindre virksomhed søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent - jeg er enig i, at face to face ikke helt kan erstattes af de elektroniske hjælpemidler. Det hænder da også, at jeg ror over på den anden side af fjorden - og det gør jeg udelukkende for at 'vise ansigt' så jeg ikke går i glemmebogen......

Det - jeg prøvede at sige var, at kemi og kompetancer er (for mig) mere vigtige faktorer end selve afstanden. Jeg skiftede fra en nær- til en fjernrevisor for godt 3 år siden. Det har jeg ikke haft problemer med, og som ekstra bonus har jeg oplevet, at medarbejderne 'på landet' ikke udskiftes ligeså hurtigt, som i København. Det er bestemt rart, at have de samme kontaktpersoner år efter år.

Og ekstra ekstra bonus var en meget betydelig reduktion i honoraret.

Normalt nævner vi ikke navne her - men når det er ros, vil jeg godt nævne, at vi taler om Beierholm.

 

 

 

 

 

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres livlige debat om afstande betydning for samarbjedet ;o)

 

Nu nævner vi jo ingen navne, men det omtalte revisionsfirma er netop det, som jeg ønsker at forlade, idet jeg det sidste år har haft 3 forskellige kontaktpersoner - og det fremmer ikke ligefrem det gode samarbejde........

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katjat!

Du skal være velkommen til en nærmere dialog.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg kan da så sige at jeg tidligere har været ansat i Beierholm gennem flere år (som skatterådgiver) og man kan ikke med firmaer i denne størrelse se på firmaet som helhed men bør se på de folk man er tilknyttet, herunder om kemien passer + selvfølgelig udgiftssiden. Der er også sket meget siden jeg stoppede. Bl.a. fusion og det er klart at sådanne ting kan gribe ind i form af omplacering af medarbejdere.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)