Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sundhedsfagligt projekt -medicinudvikling - Sklerose-forebyggelse - Skal der udvikes naturmedicin eller kemiske konstruktioner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ærlig sag, at der i mange år ikke har været tiltro til, at medicin kan afhjælpe sklerose. Derfor søges læger, sundshedsfaglige personer, investorer og personer fra medicinalindustrien  til konstruktivt at udarbejde et eller flere ærlige produkter med den sundhedsfaglige viden og mangel herpå, som vi allerede har, og brugere har indforstået gennem flere år. Gennem flere år er der udviklet omkostningsminimerende forsøg på at rede en tilstand, der ikke måler sig med den barske virkelighed.

Der findes løsninger på alle problemer. Alle sygdomme kan med tid bekæmpes. Bekæmpes skal sygdommen.

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ole Esmark,

Den ultimative Sklerose-medicin ville være et stof der satte sig på det område som antistofferne angriber Myelinen (det aktive område) med. Eller et stof der binder sig til myelinen på neuronerne og fortæller Antistofferne i kroppen at det ikke er farligt.og her tror jeg faktisk man skal ind og have fat i noget syntetisk

den næstbedste løsning ville være et stof der reperarerer Myelinen på neuronerne efter at antistofferne har ødelagt den. eller en gen in-activator som simpelthen sætter det gen der er skyld i at Antistofferne går på Myelinen ud af spil, men nu ved man Faktisk ikke om Sklerose er genetisk bestemt eller ej...

den tredje bedste løsning på problemet er at forhindre antistofferne i at krydse, Blod-Hjerne Barrieren. det findes der allerede et stof på markedet der kan. men dette stof har desværre alovorlige bivirkninger eks. Hvis der skulle komme farlige bakterier og eller virus op i Hjernen så er man næsten dødsdømt...

men kunne da godt være jeg kunne være behjælpelig med et eller andet i den dur som jeg har nævnt i ovenstående.

 

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Delinda,

 

Tak for det flotte svar... Problemet er at kortlægge genmassens adfærd. Vi kan forfølge projektet omgånde med udgangspunkt i vores faseindledninger. Eksklusion af virus er dog min førsteprioritet i disse dage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)