Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering - SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er svært at svare skråsikkert på uden at have lavet en gennemgående analyse af dit site. Som sådan skulle en en til en overførsel til et andet system ikke nødvendigvis ændre meget ved placeringen. Jeg har følgende bemærkninger

 

- Du har et potentielt problem ved at bruge hvid skrift i din venstre menu. Du risikerer at søgemaskinerne opfatter det som hidden tekst da din baggrund også er vid. Grunden til at jeg skriver risikerer er at du anvender CSS til at sætte fontfarven og det har tidligere været i orden, men der er stadig en risiko for at det opdages og straffes, selvom du defacto ikke skjuler teksten.

 

- Du bør lave en søgeordsanalyse og så optimerer både din tekst og dine sider til de fundne søgeord.

 

Resten af d kan komme efterfølgende og en stor del af det ligger uden for dit site, f.eks. externe links

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er meget enig i Kims anbefalinger.

Herudover vil jeg blot nævne at:
- CMSimple er svært at få til at validere, SE fx din anden side.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.tilbud-til-unge.dk%2F

- Såfremt dit websted er godt optimeret, vil det ikke have betydning for din ranking i Google, det vil snarer blot være en udemærket service over for dine besøgende - for overskuelighedens skyld.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
er du sikker på hans baggrund er hvid ?

 

background-color:#6699ff;

 

så vil jeg spørge hvordan eller hvem laver dit site idag ?

 

Jeg ser ikke noget galt i det pt. du skal bare gennemgå alle dine sider og sætte dem rigtigt op udfra de søgeord du gerne vil findes på.. enkelt men hårdt arbejde :-)

 

 

 

 

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
men hvilke søgeord vil du findes på ? du ligger da fint på side 1 med Mobildiskotek
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2006 08:46:27 Forfatter: Peter Kriegbaum
er du sikker på hans baggrund er hvid ?


background-color:#6699ff;









 

Nej jeger ikke sikker, det er derfor jeg skriver potentielt problem. Både background-color og font-colorb styres via styrls, så problemet ligger i hvodan søgebotten tolker dette. Det kan opfattes som et problem men gør det ikke nødvendigvis

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Tak for hjælpen.

 

Jeg har selv lavet siden, over en skabalon, og så selv kodet lidt.

Sidens kode er jo ikke særlig god, derfor jeg ville skifte siden ud med cmsimple.

 

Det er kun mit mål at komme højt på søgeordet mobildiskotek. Jeg ligger godt til, men vil gerne helt op i toppen.

Er det bedre, og mere sikkert bare at optimere den side jeg har nu?

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det vil jeg sige..   hvis du selv kan kode lidt
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en mail


Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg kan se er det følgende der bringer dig videre fra menupunkterne til undersiderne:

   onclick="self.location.replace(''http://mobildiskotek-forza.dk/index.php/646350'');

 

Umiddelbart ville jeg gætte på at søgemaskinerne havde problemer med dette, men dine undersider er godt nok med hvis man googler på "site:mobildiskotek-forza.dk"!!!

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)