Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have ret til et .com domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at man kan få et .dk domæne hvis man har firma og opfylde rnogen bestemte krav, selvom en anden ejer det....

 

Men hvordan er det med .com.. Jeg har fået mit .dk domæne men Sedo.com har "mit" .com domæne parkeret?

 

 

Hvad kan man gøre hvis man ikke vil smide 1000Dollars i et domæne, kan man få det på en anden måde lovligt?

 

 

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Nej det kan du desværre ikke, og der er rigtig mange som kun lever af at købe com domæner og se sælge dem vider.

Men det med at man kan få et dk domæne hvis man har et firma selv om en anden ejer det har jeg ikke hørt før. jeg har selv ca 20 dk domæner og hvis nogen kom og sage at du skulle have det ene bare fordi de har et firma med det navn så ville jeg da blive splitter gal :-) jeg har købt dem og har papir på dem.

Hilsen Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:
Men det med at man kan få et dk domæne hvis man har et firma selv om en anden ejer det har jeg ikke hørt før. jeg har selv ca 20 dk domæner og hvis nogen kom og sage at du skulle have det ene bare fordi de har et firma med det navn så ville jeg da blive splitter gal :-) jeg har købt dem og har papir på dem.

Måske du skulle kigge i den folder, der medsendes hver gang du køber et domæne ;-)

Hvis du ejer et domænenavn (.dk) der krænker 3. part, så skal du overdrage det kvit og frit. Der skal selvfølgelig foreligge en klage til klagenævn for domænenavne, og det står dig frit for at anke klagen. Men hvis klagenævnet vurderer, at du krænker 3. part, så mister du domænet, uden at få refunderet indkøbs- og oprettelsesudgifter.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey, tak for den hurtige respons..

 

Det er godt nok lidt skidt at skal til at give 1000dollars for domænet.. men man må jo handle sig frem så:P

 

endnu engang tak for svarende

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)