Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ikke et spørgsmål, men tænkte det kunne være meget sjovt at starte en debat om hvad i syntes om bing.com. og hvilke effekter det vil have. Ikke at der er så meget som er kommet ud, men nu er den smidt på bordet.

Er der konkurrence til Google på vej ? eller er de for langt foran !!!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er bing.com ikke en blank side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Bing.com er microsofts nye konkurrent til Google, tildligere kodenavn KUMO. Den burde komme online en af dagene

Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det jo lidt svært og svare på om de er længere fremme end Mr. google når siden er blank.

NJ&CO

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

 

Det store spørgsmål er ville du skifte hvis den er bedre, eller er du trofast over for Google ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu jeg jo vant til google - Men man skal aldrig sige aldrig.

Engang brugte man jo jubii.dk og så gik man langsomt over til google.com det gjorde jeg i hvertfald.

 

 

NJ&CO

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Kan selv huske jeg brugte altavista, og faktisk var den første af alle i min vennekreds der kig over til Google. Benytter faktisk stadig altsavista en gang i mellem til enkelte søgninger.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bing.com er ikke blank, virker i explorer -

men der er ikke så meget endnu, men som jeg kan forstå det, vil de gøre os den tjeneste "at sortere links" efter kvalitet af det udbudte,
så de ophøjer sig til smagsdommere - det tegner ikke som en lys fremtid, bortset fra at den kommer til at ligge som std.søgemask. i explorer ved installation, ligesom msn, live og hvad de nu ellers har prøvet med. Bill G. kæmper bravt for at vride markedsandele væk fra Google, men det lykkes ham nok aldrig.

Google er mere populær end microsoft thats it.!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker også fint i Firefox.

Før Google brugte næsten alle enten Yahoo eller Jubii (i DK). Men at Bing (og Microsoft) skulle kunne overtage Google's position, ja det tror jeg ikke på. Dertil så ligner de to sites hinanden for meget. Hvis der er nogen der skal kunne true Google, så skal de virkelig lave noget nyt.

Men een ting undre mig lidt. Jeg troede egentlig blot at bing.com var et andet navn for deres live search. Men på live search der var stort set alle mine sider indexerede. På det nye site er det kun ca. 3000 (hvilket er omkring 10%).

Er der nogen der ved om bing.com også har introduceret værktøjer til at hjælpe websites på samme måde som googles web tools?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Kan selv huske jeg brugte altavista, og faktisk var den første af alle i min vennekreds der kig over til Google. Benytter faktisk stadig altsavista en gang i mellem til enkelte søgninger.

Av eller Altavista var det bedste dengang, og brugte det selv. Kunne sagtens finde på at skifte, men det kræver at bing.com kan noget som Google ik kan, eller at det er mere bruger venligt.

Tvivler dog stærkt på at nogen kan true Google...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)