Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for hjælp + konkurrence

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lige skal komme med tre hurtige så vedlæg følgende i første forsendelse hvis de tilmelder sig omgående:

  • En kinky og cool condom æske - få evt. inspiration fra de små metal æsker som "Red Devils" bliver leveret i...
  • Super style guide - en oversigt over 10-20 nye smarte styles der har været på mode inden for de sidste par år
  • Påførings guide - en detaljeret guide som mindsker chancerne for "hvide" pletter, dobbelt striber og så mange af de andre ting man kan blive udsat for hvis man bruger sådan noget pjat...

 

Et alternativ til kondomerne kunne selvfølgelig være glidecreme og ligeledes må der findes andre subsituerende produkter til de andre tre grupper...

Held og lykke med det..

/ Janus

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg synes, at det virker som en rigtig god og spændende idé.

Jeg tror ikke, at prisen betyder så meget for de unge så længe det er mærkevarer. De skal dog stadig kunne se, at der er en smule og sparer.

Angående et tilbud ved først handel ville jeg da bare give et par ekstra kondomer eller noget bruncreme.

Held og lykke med det!

Hilsen Alexander

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tusind tak for alle de gode råd, men vil jeg tage med mig.

Jeg lavede i går (bare en test) en lille facebook reklame hvor der var et billede af 7 selvbruner 6 kondomer og 1 voks.
Med en lille tekst:

"Abonnér og få 6 kondomer, 7 selvbruner og 1 voks hver 6. uge for kun 149 plus 29,5 i porto og eksp. gebyr."
Utroligt nok så kørte den ret godt! Min målgruppe var alle mellem 14 - 25.
Nu vil jeg så teste om mænd og damer lige godt kan lide det.
Men rigtig fedt!! Yes

__________________

Lige for en god ordens skyld skal vi jo lige have fundet den heldige vinder til disse dejlige kondomer.

Så kom med nogen konkrete bud på hvad jeg kan "lokke" med. 

 

 

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvor er du cool - og bare en "Go Do It Guy"

Fedt, at du har så stor succes!

Jeg ville have givet dig en idé, der handler om, at du kan give en "start-præmie" alt afhængigt af, hvor du reklamerer. F.eks. tror jeg måske at dating.dk kunne være et godt sted at have en reklame, og dér kunne du måske "arbejde sammen" med Dating-sitet og tilbyde et års gratis abonnement, eller 10 kys, de kan sende til nogen, eller hvad ved jeg. Noget som ellers ville koste noget på sitet...

Men god vind til dig og dit projekt fremover! Og stor respekt for dit aktive iværksætter-gen! :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Sandie! Geeked

Jeg har kigget lidt på en pakke og været på indkøb de seneste dage:

http://www.freewax.dk/images/billede1.jpg
http://www.freewax.dk/images/billede2.jpg

Pakken indeholder følgende som koster følgende i butikker:

7 EASYSUN selvbruner ( kr. 70 )
1 D:fi eller ID hair voks ( kr. 125 )
10 Kondomer ( kr. 10 )
3-pack tyggegummi ( kr. 15 )
+ 2 poser slik ( kr. 20 )

Jeg sælger pakken for 199,5 + 39,5 i porto og eksp. gebyr.

Det vil fungere sådan der vil køre et konstant tilbud der hedder at bestiller man her og nu får man 2 poser slik med gratis på alle forsendelser på ens abonnements nummer.
Jeg tjener cirka en halvtredser pr. kasse jeg sender afsted, - så det også ret sjovt for mig Big Smile 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eulert:

Hej

Hvad er din aldersgruppe - unge mennesker... Hvad er det?

Min helt personlige erfaring er at de er de mest troløse folkefærd. De fokuserer på brands og indkøbsoplevelser (ok måske ikke lige med kondomer). De har tid nok til at gå i butikker og kigge evt. med venner. Du vil aldrig tjene penge på de første par forsendelser - her vil der f.eks. være tab på debitorer (hvor mange har ikke bestilt en bogpakke til 9 kr. som de aldrig fik betalt).

Jeg ville nok gå efter det lidt ældre publikum og så finde merverdien der.

/Kasper

 

hey Kasper.

Hvis man skal tro på www.trustpilot.dk så har de gutter fra billigvoks da gjort en rimelig forretning ud af det at sælge til unge.. 1400+ anmeldelser lyder til at markedet er nogenlunde trofast, hvis pris og kvali holder. 

Det skal siges jeg ikke har undersøgt deres forretning mere, kunne bare huske at de lå i toppen på trustpilot.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Hansen,

Må jeg høre din holdning til mine spørgsmål? Nu kan du jo læse mit nyeste indlæg Smile

 

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon.

Jeg synes det er en fin lille æske, og indholdet ser da fint ud.  Priserne er svære at vurdere da jeg så bleg som menneskeligt muligt, og en anelsetyndhåret - så det er et stykke tid siden jeg har været ude og shoppe den slag :)

Det eneste jeg kommer til at tænke på er om der ikke kunne findes noget de hellere ville have en slik ? ikke at der er noget galt med slik, og sukker kan vi allesammen lide.. Jeg tænker bare.. Voks - Kondomer - Selvbruner og "slik" ... 

 Sorry jeg ikke kan yde bedre indlæg, nu var det bare lige det med voks og den unge målgruppes omskiftelighed, jeg havde en kommentar til.. Mange gange held og lykke med dit projekt, håber det kommer til at gå fantastisk.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg havde ikke selv regnet med at der skulle slik i faktisk..

Men jeg stå der og min pakke vejede 350 gram og jeg er for nærrig og betale for 500 gram når den ikke vejer det.
Så jeg tog faktisk et produkt alle køber alligevel, og sælger med til god pris.. Så det da lidt service i det - de behøver ikke handle det :) det kommer bare med posten.

At jeg så bruger det som en bonus for at tilmelde sig her og nu er en anden sag Stick out tongue 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele er virkelig langt fra virkeligheden her i vores virkelighed!

Jeg tænker - ud af de ca 100 bekendte min søn har i målgruppen bruger fire hårvoks.

14årige er fame for unge til at få rekvalmer om kondomer! (jeps jeg er mor)

Men så var det jeg tænkte at det passede bedre til din lidt underlige pakkesammensætning at der lå en prøve på noget forskelligt fra uge til uge. Jeg tænker du skal kæde det lidt sammen i toiletsager afdelingen og det kunne fx være vitaminpiller, parfymeprøver og negleklippere... ja hvad ved jeg, men så gav det hele mere mening i min virkelighed - du kunne evt bruge prøverne til at se hvad der fik bedst respons og måske på sigt udvidde til flere pakketyper osv..

 

Håber det var konstruktivt trods min direkte modvilje imod den slags - men jeg er (suk) også udenfor målgruppen.

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)