Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkter på cashback site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i sinde at starte et cashback site med et helt nyt koncept, som ikke er set før, men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skal distribuere produkterne som man kan købe. Hovedsageligt er det gavekort man får ud af sitet og, hvordan skal jeg lige ordne det. Skal jeg gå ind på siden, hvor man køber gavekortene og så bare sende dem til ham som nu har købt ét for sine point eller er der en anden måde?

Hilsen

Frederik

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederi

frede000:

Hovedsageligt er det gavekort man får ud af sitet og, hvordan skal jeg lige ordne det. Skal jeg gå ind på siden, hvor man køber gavekortene og så bare sende dem til ham som nu har købt ét for sine point eller er der en anden måde?

Sådan som jeg forstår det du skriver, er at hvis en bruger fx vinder et gavekort til matas, så besøger du matas.dk og bestiller et gavekort til brugeren. Eller er jeg helt gal?

Hvis det er tilfældet, så ja - det er nok den eneste udvej, hvis der skal navn osv., på gavekortet. Ellers gør det vel ikke noget om du bestiller 10-20 stykker hjem af gangen.

Du kunne også overveje at lave speciele aftaler med de sites hvor du vil købe gavekort fra. Evt. mængerabat

 

Jeg håber ikke at jeg er helt skæv på den :-)

Fortsat god formiddag

 

/ Morten

 

 

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tro det er den letteste måde at håndtere det på Smile

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil bestille på gavekort.dk ik? For det er da den nemmeste måde, hvor du har mindst besvær med det... Der skal du jo bare indtaste info og vupti så er sagen ude af verden.

Men vælg for guds skyld den løsning med mindst arbejde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestiller ikke fra gavekort.dk, men et andet sted fra. I har nok ret at der ikke er andet for. Jeg ved bare ikke om opgaven bliver for stor. Der er jo forskel på at have en side med en dropshipping aftale og så selv skulle ordne det hele manuelt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)