Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til nyt website

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Endnu engang har jeg brug for jeres gode kommentarer. Jeg har for ganske kort tid siden lanceret en ny side Unique-baby-footprint, men jeg har brug for nogle gode og konstruktive kommentarer fra jer, så siden kan blive endnu bedre.

Siden er rettet 100% mod det amerikanske marked og er udarbejdet i samarbejde med hardcore internet marketeers. Besøgstallene er begyndt at komme godt i gang, men min tekst fanger åbenbart ikke det målgruppen søger efter.

Målgruppen er nye forældre, venner til nye forældre, bedsteforældre og dagplejemødre.

Alle i målgruppen har et ønske om at lave et håndaftryk eller fodaftryk af den nyfødte baby, men ved ikke helt hvor de skal starte og hvilke muligheder og faldgrupper der er.

Det jeg gerne vil høre fra jer er primært:

-         Hvis I ledte efter information (eller noget I skulle købe), hvad ville I så fokusere på?
-         Hvorfor ville I overhovedet ønske at lave et håndaftryk eller fodaftryk?
-         Hvilke ting ville være vigtige / ligegyldige når I skulle lave et aftryk?
-         Er der noget i den skrevne ”salescopy” som er ”rigtig godt” eller ”rigtig skidt”, og hvorfor?

Jeg ved at det er en stor opgave, men jeg håber alligevel at der er nogen der har nogle gode input.

På forhånd tak for hjælpen.


Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg skal være hudløs ærlig, syntes jeg at forsiden med de 50 forskellige skrifttyper i kæmpestørrelser, rød, gul baggrund, understregninger, kursiv mm, ligner alt for meget de spam mail som man får fra tid til anden. Det er nok for mig til at komme væk i en fart. Syntes slet ikke at siden signalerer kærlighed, forældre, varige minder mm som du måske er ude efter.

Godt nok skal der lidt mere skrald på til det Amerikanske marked, men tror det er alt for meget!
Teksten på din forside er desuden uendelig lang - og tror helt sikkert det er betydende for at ordrerne ikke begynder at trille ind. Det er først i bunden af siden at købssignalerne kommer efter adskillige tusinde pixels. Desuden vises produktet jo slet ikke?

Ideen er sådan set glimrende, og produktet virker godt. Følelser sælger godt - og det er det produktet prøver at sælge.

Håber du ser det som lidt konstruktiv feedback, til trods for at det ikke lige var lutter begejstring.

Held og lykke med projektet.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Jeg sætter skam stor pris på dine kommentarer selvom du ikke er begejstret. Alle kommentarer kan nemlig bruges til at gøre min side bedre.

Jeg ville dog meget gerne have haft lidt kommentarer omkring indholdet, da jeg nemlig godt ved at danskere (inkl. mig selv) ikke synes om den type layout/design.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, troede egentligt at jeg havde hintet til det, men måske ikke tydeligt nok

Indholdet på forsiden er alt alt alt alt for langt. Det der står er sådan set ok, men det skal enten koges drastisk ned, eller opdeles så det bliver mer overskueligt.
Syntes forresten det var lidt underligt med en WARNING midt på siden. Får det til fremstå som et farligt produkt.

Selve teksten er alt for lidt salgsorienteret, og rodet. Først er der lidt info, så er der noget om dig, så er der en advarsel, så er der tjecklister, så er der anbefalinger osv. Og på den samme side.... Hold fokus på slag, og hvorfor de ikke kan leve uden - og fremhæv refenrecerne.

Samtidigt kunne jeg egentlig godt tænke mig at se eksempler af slutresultaterne, da det mangler

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg sad med en underlig fornemmelse, da jeg løb siden igennem.

Er der overhovedet et marked for den slags? "Sådan laver du et håndaftryk vha. fingermaling" eller "et aftryk i ler...." Vi har hjemme hos været de faser igennem et par gange, og vi læste altså ikke tykke bøger om dét. Vi hjemkøbte noget karton, maling og ler - så var den ged barberet.

Kunne de være årsagen? Hvis du mener, at der faktisk er et marked for det, så mener jeg ligesom Christian, at den får lidt for meget - jeg kender også godt den amerikanske stil, men this could be the most important information you''ll ever read.... det er måske lige i overkanten.
Men du skal i hvert fald under alle omstændigheder have stort held og lykke med projektet herfra - stort at udfordre dem lidt overthere:-)


Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Jeg glemte måske at fortælle at hele siden faktisk er bygget op omkring mange års veldokumenterede resultater omkring hvad der virker og ikke virker (altså info, lidt om mig, checklister osv. osv.), men dermed naturligvis ikke sagt at den henvender sig til den brede surfer. Det er målrettet mod nicher og det må dette emne siges at være :)

Omkring længden af teksten, så er den faktisk ekstremt kort i forhold til målet. Den eneste grund til at den ikke er længere er at siden er så ny. Når jeg hen af vejen lærer hvad folk søger, så kommer der meget mere på. Som min viden vokser, så vil den nuværende tekst også ændre sig så den bliver endnu mere målrettet.


Hej Claus,

Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål du fremhæver der, men naturligvis er der et marked (det er der jo næsten for alt). Spørgsmålet er bare hvordan man henvender sig på den rigtige måde til folk og hvad det egentlig er de søger efter når de taster diverse søgeord ind på nettet. Jeg kan oplyse dig at der alene for mine 5 første keyword phrases er mere end 5.000 daglige søgninger world wide.

Grunden til mit indlæg er at få kommentarer til hvad folk mon søger efter når de 1.000 gange om dagen søger efter f.eks. "baby footprint".



Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay da, det er tilstrækkeligt mange søgninger.

For mig at se, er der 2 grundlæggende problemer.

For det første, at folk leder efter noget information er ikke ensbetydende med, at der er et marked, der kan kapitaliseres. Forstået på den måde, at fordi jeg leder efter information om weekendens sportsresultater, så er det ikke ensbetydende med, at jeg vil betale for det.

For det andet, så giver du ikke folk noget som helst på siden. Jeg aner ikk, hvad det er jeg køber - ved du overhovedet hvad du taler om? Er det 2 A4 ark med print af babyfødder? Du fortæller med andre ord ikke folk, at de får value for money.

Så for at præcisere i forhold til dit oprindelige spørgsmål - det kunne jo være, at folk leder efter gratis information, eller information, som de er sikre på holder.



Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig gode pointer Claus. Må jeg spørge om du har læst teksten eller kun skimmet den? Hvis du har læst den så har jeg nogle seriøse ændringer at foretage

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 13:09:35 Forfatter: wubi.dk
Jeg glemte måske at fortælle at hele siden faktisk er bygget op omkring mange års veldokumenterede resultater omkring hvad der virker og ikke virker (altså info, lidt om mig, checklister osv. osv.), men dermed naturligvis ikke sagt at

 

Set ud fra et "Dansk" synspunkt så ser det noget rodet ud, men hvis den er , som jeg formoder?, rettet mod et amerikansk marked, sikkert udemærket

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 13:20:48 Forfatter: Claus A.
Så for at præcisere i forhold til dit oprindelige spørgsmål - det kunne jo være, at folk leder efter gratis information, eller information, som de er sikre på holder.



Muligvis, men information om hvad specifikt? Jeg ved at du kun kan gætte, men det giver mig alligevel god information.

Andre der læser dette må naturligvis også gerne gætte...

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)