Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal åbne butik...måske nogen kan hjælpe?!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi skal have styr på en masse ting, hurtigst muligt, men også til fornuftige priser, så jeg vil godt høre fra dig hvis du har et godt tilbud eller du blot kan hjælpe med gode links og/eller butikker osv hvor jeg kan få fat i følgende til fornuftige priser. Forslag til andet er også velkomne.

* Bogstaver til ruder (altså logo og åbningstider) - Og hvor stort skal den slags umiddelbart være?

* Salgsdisk (kan det mon betale sig at lave en selv?)

* Stativ til gavepapir + gavebånd

* Gavekort + æsker

* Byttemærker

* Prismærkepistol (eller er det ok at skrive i hånden?)

Det er hvad jeg selv lige kan komme på skal bruges ekstra end hvad jeg har. Vi skal starte op midlertidigt, dvs vi har ikke lokalet andet end til foråret næste år. Derfor vil jeg ikke ud og gøre kæmpe dyre indkøb, hvis tingene så ikke passer ind i et evt. eftefølgende lokale. Jeg påtænker at bruge mine reoler jeg købte i maj måned i forbindelse med messe udstilling, men måske man skal have noget i midten af lokalet også, noget hvor man kan stille op i flere lag hvis I forstår.

En vigtig del er måske lige at nævne, at jeg sælger legetøj, en smule interiør til børneværelser og en smule udstyr som f.eks. hagesmække, service osv.

Mange hilsner Githa, Vildbasser.dk

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Spændende projekt - som I ønskes held og lykke med Wink

Du skriver at andre forslag er velkomne - jeg er Coach og har mange iværksættere, som kommer her for at få den bedste opstart, se f.eks. under reference på www.ztrong.dk

Du skal være velkommen til at give mig et kald Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, en sjov lile opgave som jeg fik lyst at svare lidt på.

Flere af de ting du efterspørger kan du finde nemt på QXL.dk fx prismærkepistol og små hvide klistermærker i kan bruge til byttemærker (håndskrevet).

Skrift på døren (hvis det absolut skal være klistret på) bør du få et trykkeri til. Men hvad med en lille legetøjstavle hvor du skriver åbningstiderne med kridt på?

Mht disk, så kan det ikek betale sig at købe materialer og lave den selv. Ikea er formodentlig billigere: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00116996

Bare et eksempel, men så kan du selv kigge videre i samme retning, hvis du synes om ideen. Du kan altid male den, finde en i stål osv - afhængig af hvordan butikken i øvrigt indrettes.

God fornøjelse med projektet.

Ane

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Her er lige lidt forslag fra mig ;-)

Githa:

* Bogstaver til ruder (altså logo og åbningstider) - Og hvor stort skal den slags umiddelbart være?

Prøv http://www.designselvskilte.dk/ der kan du selv designe med skrifttype, farver m.m.

Jeg sýnes logo skal være stort, men åbningstider skal være lille

 

* Salgsdisk (kan det mon betale sig at lave en selv?)

Ikea ;-)

 

* Stativ til gavepapir + gavebånd

* Gavekort + æsker

* Byttemærker

* Prismærkepistol (eller er det ok at skrive i hånden?)

Prøv Jakodan http://www.jakodan.dk/ eller Husted emballage http://www.husted-emballage.dk/

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle I have en anledning til i den forbindelse at komme forbi Kolding......så har vi til absolut meget attraktive priser...

Blandt rigtig meget andet;

disk

hylder i tråd og glas

trådstandere

borde

alu. reoler - rigtig flotte (fra en møbelforretning)

belysning

små borde til udstilling incl. underkasser

prispistoler(må jeg kraftigt anbefale - jeg har prøvet det med at skrive i hånden men når man har travlt og er træt, så kan en prispistol gøre en stor forskel) list orange prisruller

små gennemsigtige plastposer

hæftemaskine, klisterpapirmaskine, papir, små papskilte m. snor, skriveredskaber, mapper, poser,

smykkepuder

lidt børnebrugskunst

opbevaringskurve

kasseapperat

og meget meget mere

Vi fører nyt som brugt inventar og som har været billig i indkøb og som derfor sælges videre til særdeles attraktive priser

Skriv retur hvis det kan være relevant for Jer

NB...husk dankorterminalen med chip...det kan betale sig :-)

Venlig hilsen og held og lykke med det hele

Vh

Annette

 

 

Venlig hilsen Annette & Jan

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Jeg kan give dig et rigtig godt tilbud på gavekort.

Hvis du er interesseret kan du skrive en mail til: kristian@de-4.dk


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

vi har en butik vi skal hvae lukket i nærmeste fremtid, en børnetøjsbutik og legetøj og diverse tilbehør.

vi har diske både i træ og med glas.

kasse apperat.

belysning

hylder som reol i midten af lokale og vægreoler

stativer til indendørs og udendørs brug

borde.

bøjler i alle str.

giner i alle str.

alt hvad du skal bruge til en butik på 100-150m2

den nye pris vil du ikke vide, men du kan få det meget billigt.

hilsen

thomas

ps. hvornår skal du bruge det??

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I skal bruge belysning, så få et godt tilbud fra mig....

xxx

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

      lyder spændende, god vind med projektet!

Hvorfor kigger du dig ikke omkring på loppemarkeder og i genbrugsbutikker for at finde interiør? Nu er du inde på noget med børn og man kan sagtens finde nogle fede ting for et greb i lommen der kan males i børnevenlige, hyggelige, spøjse, friske farver... Jeg har fundet en række flotte praktiske møbler i genbrugsen og malet det hele sort, så alt det hvide og kulørte jeg sælger står flot frem. Det ser rigtig flot ud og kostede ikke mange kroner.

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteKoogko:

Hej,

      lyder spændende, god vind med projektet!

Hvorfor kigger du dig ikke omkring på loppemarkeder og i genbrugsbutikker for at finde interiør? Nu er du inde på noget med børn og man kan sagtens finde nogle fede ting for et greb i lommen der kan males i børnevenlige, hyggelige, spøjse, friske farver... Jeg har fundet en række flotte praktiske møbler i genbrugsen og malet det hele sort, så alt det hvide og kulørte jeg sælger står flot frem. Det ser rigtig flot ud og kostede ikke mange kroner.

Mette, Ko og Ko

 

Hej Mette,

Har du evt. nogen billeder jeg  må se?

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)